Friday, September 23, 2011

PANAS! RBF Stim Sorang Untuk Lambung Video Kastam


RBF sahkan sudah menonton sequel terbaru Anwar di Thailand. Seperti yang didedahkan beliau di Agendadaily
Kata RBF dia menonton klip video itu di Hadyaai,Thailand tiga bulan lalu. Klip berkenaan dipercayai panjangnya sekitar sejam lamanya. “Ia diatur oleh seorang rakan di sana,”ujarnya.

RBF mendakwa dari apa yang disaksikan lelaki dalam video itu memang 100 peratus seiras Datuk Seri Anwar Ibrahim. Video itu dalam hitam putih.

Dia menjelaskan video itu bermula dengan seorang lelaki berpakaian kemas masuk ke sebuah bilik hotel dan kemudiannya tukar pakai robe hotel. Waktu lelaki itu masuk sudah ada dua wanita di atas katil yang berasingan dalam bilik itu.

Selepas itu salah seorang dari wanita berkenaan masuk ke bilik sebelah (connecting room). Kemudiannya kelihatan wanita yang seorang lagi yang masih berada dalam bilik itu mengurutnya. Kata RBF dia tidak menonton sampai habis kerana ‘panjang sangat’ dan situasi waktu itu tidak mengizinkan. Menurutnya dia difahamkan aksi berkenaan dirakam di sebuah bilik hotel di Bangkok.
Selepas terbocor yang pertama untuk saksikan yang kedua rasanya sudah putus nafsu. Pelakon wanita bukan penyebabnya tetapi lakonan Anwar Ibrahim yang menyebabkan putus selera.
 

Kini muncul pula kisah terlampau pegawai kastam. Pegawai kastam yang mana ini yang tidak diketahui. Ada saranan untuk melambung dahulu video ini dan reserve sequel Anwar. Isunya sensitif tambahan bertimpa-timpa Kastam diketuk dengan kelonggaran falsafah intergriti.
 
Kali ini kita biarkan Anwar melayan dahulu video ini. Mungkin dia boleh bagi buah fikiran untuk hudud di Kelantan.
 
Sekali sekala mahu juga tukar selera untuk mengadap puti gebu perempuan Rusia.
 
Raja Petra sedang nonton dari jauh....

No comments: