Friday, August 14, 2009

Pergi Jahanam Dengan PAS


PAS kini sibuk mengejar kesedapan menyundal daripada letih berfikir menegakkan asas pendirian, MEMBANGUN BERSAMA ISLAM. Pergi jahaman dengan tagline yang PAS agung-agungkan. Ya...GM tak hairan dengan kejelekan AUTARISME ciptaan PAS sebab daripada dulu sampai sekarang, PAS langsung tidak berupaya untuk berdiri diatas kaki sendiri. Kita tegurlah sekeras mana pun, kutuklah selantang mana pun pasal PAS, mereka memang tak menghiraukan. Ibarat kanak-kanak yang diberi aiskrim disuruh diam langsung tak menangis. Hal keduniaan yang dikejar PAS lebih sedap diramas daripada mengengam pendirian yang nyata.

Kalau kita masih ingat lagi isu penyiaran karikatur Rasulullah yang oleh sebuah akhbar Denmark. Satu dunia ketika itu membantah penghinaan yang dibuat oleh akhbar tersebut. Kiranya bukanlah kali pertama umat Islam diberi penghinaan sebegitu rupa, sudah berkali-kali Islam diperlakukan sebegitu. Alasan kepada itu adalah kerana ketakutan terhadap Islam.

Ketika dunia pun sibuk membuat bantahan, parti berbikini hijau sibuk juga menunjukkan rasa tidak puas hati. Kononnya untuk ditunjukkan kepada rakyat Malaysia dan seluruh dunia Islam, mereka juga membantah keras dalam isu tersebut.

Paling diingati, pendita usang Ajis pun turut serta buat bantahan di hadapan kedutaan Denmark dan lantang memboikot barangan Denmark. Haattuuiihh...! tepat kemuka pendita usang Ajis.

Lagi menambahkan efek menyampah dan kekelakaran drama ciptaan bikini hijau ini bila Salahuddin Ayub pun bangga tunjukkan keberanian membawa isu itu ke pentas Dewan Rakyat untuk dibahaskan dan mendesak usul mengutuk terhadap Kerajaan Denmark. Haattuuuiihh...! Salahuddin pun GM ludah.

Pendita usang Ajis tegaskan, DAP buleh menghina Islam kerana alasan bahlol pendita ini adalah DAP bukan orang Islam serta tidak memahami Islam. Lesen besar itu yang membolehkan DAP menghina Islam. GM ingin bertanya mengapa dulu bikini hijau ini lantang membantah dalam isu karikatur.? Alasannya sama, rakyat Denmark / barat tidak memahami Islam kerana mereka.

Tetapi dalam hal ini, bikini hijau sudah di chekmate oleh DAP. Keduniaan lebih penting dalam menjaga ketatasusilaan Islam. Islam itu sudah tidak penting lagi bagi mereka. Apa yang penting bagi mereka undi dan semangat kesepakatan yang mahu ditonjolkan konon-kononnya. Perkara bodoh yang dilakukan mereka.

Rakyat tak akan menyampah dengan mereka jika mereka tidak beriya-iya memperjuangkan Islam atau pun buangkan perkataan Islam di nama Parti Islam Semalaysia tetapi sikap dan etika mereka sungguh memalukan umat Islam dan membuatkan orang Islam diperbodohkan dengan semangat penipu keislaman mereka itu.

GM rumuskan, jika dalam hal menjaga kesucian Islam sekecil ini pun PAS tidak berdaya atau dalam isu arak yang mahu dikuatkuasakan dalam kawasan yang sekecil itu PAS tercungap-cungap, bagaimana mahu menegakkan fasal 3 yang diperjuangkan dari dulu sampai sekarang ?Keinginan mahu menubuhkan negara Islam..Pergi jahanam dengan PAS..!


4 comments:

Anak Lenggong said...

HANYA PENYOKONG JUMUD DAN BANGANG JE YANG DOK TERKIAL KIAL MENAFIKAN DAN MENCARI AKAL BAGAIMANA NAK MEMPERTAHANKAN PERBUATAN PEMIMPIN MEREKA...

Anonymous said...

SLM BRO..BUKAN KATA LANGKAH MAYAT, NAK LALU DEPAN DIA PUN PAK AJIS TAKUT!..KENE MINTAK IZIN.."PERMISI PAKK KARPALL..TUMPAH LALU TUANNN" KEHKEHKEH

AntiHero said...

Maka menangis lah para syuhada2 pas yg mati konon nya untuk mempertahankan pas dan islam tapi kematian mereka hanya sia2 kerana PAS adalah parti ajaran sesat yg cuma mampu menjanjikan syurga palsu.
www.antihero2009.blogspot.com

Ashley Ahmed said...

Salam,

..dan menangis juga para org yg baring tgh jln hari tu kerana tertipu, kah kah kah!