Sunday, August 16, 2009

Hell Yeh..Anwar.!

Datuk Seri Anwar Ibrahim sepatutnya diberi penghormatan sewajarnya kerana kedudukan beliau yang sah sebagai Ketua Pembangkang dalam Parlimen negara dan bukannya dianggap musuh yang mesti dimaki serta dicerca setiap masa.

Bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Zaid Ibrahim berkata, Anwar mempunyai peranan yang sah dalam sistem demokrasi berparlimen kerana beliau mewakili separuh daripada jumlah pengundi Malaysia (4 juta) yang memilih Pakatan Rakyat (PR) pada pilihan raya umum lalu.

Beliau berkata, ketua pembangkang amat dihormati di negara-negara yang lebih memahami demokrasi, tata susila politik moden dan tahu erti peranan yang berbeza antara kerajaan dan pembangkang.

GM : Itu laporan sebuah portal media kepunyaan pesakit mental Raja Petra. GM berpendapat Anwar sepatutnya dimaki daripada dulu lagi kerana telah banyak menyusahkan rakyat Malaysia dengan tindak tanduk GILA yang melampaui batas. Bagi seorang 'politician career' macam macha Zaid ini adalah kerana beliau ketika ini berada di dalam PKR dan pujaan dan pujian harus melangit bagi menjamin survival yang semakin malap.

Bagi GM, peliwat itu tidak memahami job descriptionnya sebagai Ketua Pembangkang tetapi lebih berbangga sebagai penjawat awam pencacai barat untuk menjahanamkan institusi demokrasi Malaysia. HELL YEH..ANWAR..!

4 comments:

YANG GAMBI said...

Salam,

Kenapa macha Zaid, tak juga cakap pihak pembangkang perlu hurmat Dato' Sri Najib selaku Perdana Menteri yang dipilih lebih 2 kali ganda daripada Anuar perlu dihurmati, bukan dimaki dicerca oleh pembangkang setiap malam ditempat ceramah........

Siapa Anwar dan siapa Najib ?

Cakap orang munafik begitulah hujahnya...

Frodo Baggins said...

hohohohohoo ... tabikkkk yang gambi!!!! tul tul tul

Anonymous said...

PENAMBAHAN SKET BRO..KLU BLEY PAK AJIS PUN PATUT DI MAKI SENDIRI OLEH PENYOKONG2 MEREKA SBB DIA NI PENYOKONG CUCUK IDONG SI AL-JUBORINK JUGAK KEHKEHKEH

RBF Online said...

aku berharap zaid ibrahim tidak berada di dlm keadaan mabuk semasa dia bercakap.

negara lain,pembangkang cerdik2. bukannya bahlol dan bangang seperti yg ada di malaysia