Wednesday, July 28, 2010

Saiful Perlu Fokus Pada Prosiding Mahkamah.


Ish..Heran betoi dengan satu nikmat yang bernama nafsu. Nafsu ada macam-macam. Nafsu makan, tidur, buang air besaq, setubuh, main belakang dan macam-macam lagi. Pada Anwar, nafsunya bercabang, pintu depan dan pintu belakang itu nikmat bagi dia.

Mahfuz Omaq nafsunya dalam bercakap. Orang kata lagi kita cakap banyak lagi menunjukkan kebodohan kita. Kira nafsu Mahfuz Omaq tak bercakap kosong macam perokok yang tak dapat rokok...mengigil lutut.

Ketika ini spark isu oleh RPK boleh menggugat perjalanan kes liwat kedua Anwar. Memang itu pun yang diharapkan Anwar dalam kes kedua ini. Lagi banyak clash info lagi seronok nak tunda kes. Karpal Singh pun dah nak keluaq wad. Cuma apabila berdepan publik dia akan buat-buat sakit. Sebijik macam Anwar Ibrahim.

Nak sentuh sikit pasal Saiful. Bukan nak banned atau perkecil nafsu seorang lelaki. Tapi Saiful perlu faham situasi dan kedudukannya sebagai bahan spotlite dalam dan luar negara. Jangan sesekali perkecil ketinggian ilmu manusia durjana sekeliling Anwar.

Syaitan-syaitan keliling Anwar semua mencari titik kesilapan yang boleh dijadikan bahan. Silap percaturan, akan ada sejarah baru terlakar buat Malaysia. Orang akan kenang sepanjang zaman.

Memang betul, TPR Farah itu bukan sesiapa. Pencatat nota dalam prosiding mahkamah sahaja. Kita tau, rangkaian peguam Anwar cuma mahu mencari kesilapan teknikal dan kita boleh pikiaq rasional tohmahan yang dibuat RPK.

Bagi jentera psywar PKR, bola tanggung macam ini kena rembat cukup-cukup. Ini realiti yang perlu difahami Saiful. Saiful bukan bahan eksperimen sistem judicial negara. Kesnya sama macam lebai Ali yang meliwat lelaki belasan tahun. Ada bukti, ada fakta kes, cukup saksi untuk sabitkan kesalahan meliwat.

Saiful bukan keseorangan. Doa seluruh rakyat yang bersimpati bersama-samanya sepanjang hari. Anwar yang pakai bomoh bhai singh pun tercungap-cungap tepis kekuasaan illahi. Kebenaran akan mengatasi kebathilan. Anwar pun import bomoh nak ganggu Saiful. Anwar berani nak cabar kalimah kun fa kun.

Dalam hal 'jatuh cinta' ini biaq Saiful slotok dengan tunang setia dia. Harap jangan sampai menganggu prosiding mahkamah sudah. Doa tunang setia jangan dilupa. Itu adalah kekuatan paling ajaib selain doa ayah dan rakyat Malaysia.

Bab nak lawan jentera psywar PKR biaq blogger luaq yang setel. Saiful konsentret pada prosiding mahkamah.

Itu saja yang dipinta.


5 comments:

Ular Menyusur Akar said...

Betul, Saiful kena tumpu kepada kes perbicaraan di mahkamah. Tak perlu melayan provokasi pehak musuh. Nwar ada banyak tanggan sekeliling badan dia. Tanggan-tangan itu akan terus bergerak untuk mematikan pergerakkan lawan.

agbr47: Jangan ada silap.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Bagus bro atas nasihat tu. Memang betul doa kami akan mengiringi anda kejayaan anda Saiful.

Anda pernah buat silap kerana pernah mengikut manusia durjana bernama AnWAR Ibrahim, kini jangan biarkan PELIWAT tu mencari ruang untuk menghentam dan menjatuhkan maruah anda sekali lagi.

Perbanyakkan doa kepada-Nya supaya terus tabah untuk hadapi kes dengan tenang....

eXception said...

Satu lagi perang psikologi terhadap Saiful dan yg bodohnya masih ada yang percaya dan yg jadi mangsa DPP itu sendiri... Bagaimana Raja Putar Kuat boleh hidu hubungan Saiful dgn DPP tu sedangkan dia dok kat London tu...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

zulkifli said...

Apa yang Saiful lakukan dengan DPP ini satu petanda yang Anwar di pihak yang difitnah? Lu fikirlah sendiri.

kadiology said...

zul, at least kalau ko nak kata saiful ada hubungan dengan DPP pon, bawak la bukti DNA ke, bukti CCTV ke, pengakuan ke, keterangan saksi ke. lepas tu, ko kena la cakap hubungan tu berlaku di mana, kondominium damansara ke, tivoli villa ke. dan beritahu la pukul berapa hubungan tu berlaku. antara pukul 3.00pm dan 4.30 pm ke. kena la terperinci tuduhan tu. dan ianya mestilah in tandem dengan keadaan2 lain, umpamanya, kalau bagi bukti DNA, mesti la syncronize dengan keterangan pakar kimia dan doktor perubatan seramai 3 orang

kalau setakat baca tulis apa raja petra cakap, buang aje la dalam tong sampah. lagi pon, kalau betul la saiful tu bercinta pon, tak usahla cemburu. saiful lelaki nak bercinta dengan pompuan. anwar dah ada pompuyan nak lagi juboq lelaki. tobat la