Thursday, July 22, 2010

Nasharuddin Patut Malu Bocor Rahsia Pada Blogger Dulu.


Antara sebab kenapa aku banyak sangat kutuk si Mr Bean PAS ini adalah kerana kebodohannya. Dia selalu mahu menjadi hero tamil yang kononnya boleh menewaskan semua orang hanya dengan sekali tumbukan.

Macam drama tamil, hero yang selalu berlagak macho dan tahu semua hal.

Spesis dungu macam Mahfuz tak berguna sekupang duit pun pada PAS. Jadi Naib Presiden selepas bergelar Ketua Pemuda. Panjat tangga hierarki dengan langkah bergaya.

Mahfuz spesis 'mesra media'.Orang media suka cari Mahfuz untuk kondem kerajaan apa saja isu. Itu kelebihan Mahfuz yang cukup senang dicari media.

Macam-macam Mahfuz tempik pasal hal isu perpaduan PAS-UMNO. Tapi realitinya, dia sebenarnya tahu usaha kearah itu. Kepimpinan PAS tahu hal ini. Din Kuyub Puduraya lagi tahu pasal usaha ini.

Ustaz Nasharuddin pun tak boleh nafi pernah menceritakan titik permulaan idea kerjasama dalam pertemuannya dengan sekumpulan blogger dulu. Hassan Ali mulut murai sudah boleh tutup pintu, dia sesungguhnya munafik paling besar.

Kepimpinan PAS tak patut salahkan UMNO yang nampak terhegeh-hegeh tapi tidak jual mahal. PAS yang patut malu pada diri sendiri. PAS patut faham munafik itu adalah 'syaitan' paling tidak disukai Allah.

Ustaz Nasha perlu melakukan sesuatu. Bukti audio ada pada blogger-blogger depa yang disimpan kemas. Bukti itu adalah penceritaan Ustaz Nasha tentang permulaan kerjasama UMNO-PAS.

Tolong cetak cerita ini dan sebar pada depan pintu rumah Mahfuz Omar.

Komentar otak dungu macam Mahfuz Omar tidak akan dilayan

1 comment:

Anonymous said...

Salam Perjuangan,

hahaha... mat put pit ni mmg terkenal dgn kedunguannya. Cakap lebey... fakta kosong, otak mengong!

Mohon link ke blog saya:

http://warkahkalamtimur.blogspot.com/

Bersama-sama kita perangi iq tahap kambing pandai skit cam mat put pit nih...