Wednesday, January 25, 2012

Selangor Diancam Gerakan Kristianisasi Besar-Besaran


 Maklumat yang baru diperolehi ialah, rombongan mubaligh semakin ramai bertumpu ke Selangor. Di sebalik ‘kegagalan’ pada 4 Ogos 2011 untuk memurtadkan sebilangan umat Islam yang terpengaruh dek liberalisasi atau moderat atau terpengaruh kerana material mahupun kecewa dengan red tape pada pengurusan umat Islam seperti pusat zakat mahupun akibat dadah dan seks bebas.

Kemasukan rombongan mubaligh beramai-ramai adalah pada 18 Disember 2011 menerusi Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur. Sebahagian anggota rombongan mubaligh seramai 45 orang itu, terdiri daripada mubaligh-mubaligh Filipina. Sebahagian lagi datangnya dari Indonesia. Rombongan pada 18 Disember diketuai oleh seseorang yang dikenali sebagai Alicia Thorpe, salah seorang anggota kumpulan Evangelist yang berpusat di Amerika Syarikat.

Menariknya, kumpulan berkenaan telah dijemput dan dinaungi secara peribadi oleh Teresa Kok, Exco Kanan Selangor. Teresa Kok bekerjasama rapat dengan Dr. Eu Hong Seng, Pengerusi The National Evangelical Christian Fellowship (NECF) yang berpusat di Petaling Jaya untuk membawa masuk mubaligh-mubaligh ini bagi tujuan pemurtadan.

Bersambung di SEL13

* Kemasukan besar-besaran migran mubaligh ke Selangor ini adalah selepas Khalid Ibrahim ditabalkan menjadi Exco Hal Ehwal Agama Islam Selangor. Apa ada hal, di Selangor pentadbirannya huru hara dan carca marba kerana penongok arak tegar yang sekular menjadi Exco Agama Islam dan Penasihat Ekonomi Negeri yang kaki liwat.

3 comments:

Anonymous said...

walaupun ada bukti online yg nyata di youtube, khalid samad masih kata ini semua perangkap umno.

malangnya makin ramai yg sesat dek kerana kebenaran yg disembunyikan oleh pemimpin tak bertanggungjawab mcm ni

p/s: zaman online ni nak amik exam Kastam pun dah ada nota . makin ramai ler yg lulus exam minggu depan

Anonymous said...

WAJIB LAUNGAN JIHAD DISEGERAKAN UNTUK MENENTANG ANASIR JAHAT NI...

JANGAN HARAP PADA PETUALANG YG MENGIKUT TELUNJUK AGEN DAJJAL...

PENDEKAR LAUT...

Anonymous said...

masalahnya ada orang melayu di selangor sendiri yang dah jadi tali barut pemusnah bangsa, negara dan agama