Monday, June 21, 2010

Nik Aziz Padam..Jenice Lee Abadikan Nama Pada Kucing Juga.


For Najib's Cat Name, here is my suggestion for him to choose:

1) Althantuya
2) Teoh Beng Hock
3) Kugan
4) Aminulrasyid Amzah

Nama mereka yang telah Meninggal Dunia dan Mati ni pula di jadikan bahan jenaka oleh Adun DAP Teratai ni. Memang betul betul menghina arwah si Mati.

Ni lah di namakan kegilaan dalam Politik bila apa sahaja pasti akan di gunakkan tampa mengira sensitiviti dalam sesetengah hal. Selagi boleh di gunakan maka mereka akan gunakan tampa perikemanusiaan.

Si Janice Lee ni sebenarnya agak Gila barangkali mempunyai sawan BABI. Rakyat Malaysia seharusnya mengutuk kenyataan Janice ini yang telah melakukan penghinaan kepada si mati. Pihak Keluarga nama nama di sebutkan Janice ini sewajarnya bertanyakan pada Janice apa motif meletakkan nama si Mati sebagai nama BINATANG.
Boleh tanye Gomo pasal Gomo dengan Janice Lee selalu berlaga angin. Mungkin tak dapat habuan masa pertandingan cari tikus yang dibuat di DUN Teratai. He..he..he..

Hoi, Nik Aziz...Janice samakan yang mati dengan kucing. Lepas Nik Aziz padam namanya diletakkan pada binatang. Baru sikit depa tunjuk kuku belum lagi depa perintah Malaysia.

2 comments:

Anonymous said...

baik si janice tu abadikan nama lim kit sial atau lim guan eng pada anjing dia demi menghargai pemimpin no.1 dapig

Anonymous said...

salam. kalau tak silap Jenice Lee ada kes bersabit dgn 2 pembantu beliau ditahan utk siasatan berkenaan serbuan dadah terbesar di pulau pinang tak lama dulu.. harap GM dapat bongkar isu ni...