Monday, June 21, 2010

Kalau Betol Ada Terrorist Pakai Jubah PAS..Mahfuz Nak Kata Apa?

PAS akhirnya mengaku depa adalah sebahagian daripada rangkaian pengganas di Malaysia. Erti maksud kata, pengganas memecahbelahkan kefahaman orang Islam.
PAS sangat kesal dengan kenyataan Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan kononnya akan ada serangan kumpulan pengganas ke atas rumah kuil Batu Caves dan kuil Kuan Yin Air Itam. Ini, katanya sekaligus secara halus untuk menjauhkan masyarakat bukan Islam daripada PAS yang merupa parti politik Islam yang mendapat tempat di kalangan masyarakat bukan Islam. - Bodoh.!

“Inilah kebimbangan yang menghantui Umno bila PAS secara terbuka menyatakan pada rakyat tentang gerakan persediaan PAS bersama Pakatan Rakyat (PR) mengambil alih Putrajaya,” ujarnya dalam satu kenyataan. - Bangang.!

Baginya, Umno mengharapkan bantuan Musa Hassan serta Polis Diraja Malaysia (PDRM) bagi melindungi kepentingan kuasa politik mereka daripada gerakan PAS untuk ke Putrajaya bersama PR bagi membawa perubahan ke arah Malaysia baru yang lebih maju. - Butuh.!

Beliau yang juga Ahli Parlimen Pokok Sena berkata, bagi Umno isu serangan pengganas adalah antara talian hayat terakhir parti itu. - Bahlol.!
Kalu ditakdirkan betoi-betoi ada terrorist berselindung dalam jubah PAS dan menetap di pondok kat Pokok Sena, apa Tuan Bean PAS ini mau cakap. Nak cakap itu juga orang UMNO? Kita tau kebanyakan terrorist berfahaman Islam ortodok dan ada yang menyokong perjuangan PAS untuk sebuah negara Islam.

Tapi itu dulu, PAS hari ini dah campak negara Islam dalam tongsampah DAP.

Itulah Mr Bean PAS...bodoh tak boleh diajar..

1 comment:

Anonymous said...

mr. bean tu bukannye apa..dah tak sabar nak jd menteri kot..almaklum la dia orang dah sibuk nak rampas putrajaya dulu bos dia orang kata nak jual putrajaya sbb membazir..mr. bean aka mahfuz mahfuz tu spm gred berapa eek?