Tuesday, June 22, 2010

Zuraida Gedebe Pun Tackle Dr. Asri

Alah cakap banyak pula Zuraida pasal Dr. Asri. Kita tau la masa Dr. Asri kena ambush dia pun ada sekali tapi itu bukan kredit untuk tarik join Pakatan yang amalkan 'Politik cakap tak serupa bikin'. Jubah saja labuh tapi duit sewa pejabat pun tak mau bayaq. Berdosa pecah amanah.
Ketua Wanita PKR Zuraida Kamaruddin pula berkata, beliau juga tidak percaya Dr Mohd Asri akan menyertai Umno kerana "beliau sendiri amat menentang prinsip yang dipegang Umno"

Bagaimanapun Zuraida menambah, pihaknya akan bersikap terbuka dan tidak akan mendesak Dr Mohd Asri untuk menyertai Pakatan Rakyat. Sebaliknya, jelasnya, terserahlah kepada kebijaksaaan Dr Mohd Asri untuk menentukan masa depannya melalui sesuatu parti politik.

"Kami percaya, jika beliau (Dr Mohd Asri) nak masuk dalam dunia politik, beliau akan masuk Pakatan," katanya yang juga ahli parlimen Ampang.
Dun touch me..dun touch me..dun touch Dr. Asri..

8 comments:

Anonymous said...

Biar la dia nak masuk parti mana pun. Dr Asri bukan bdk2 hingusan. Dia ulamak. Kalau pd pandangan dia Anwar Ibrahim org suci yg teranaya, dia akan join PR la. Tp kalau dia rasa UMNO parti rasuah dia pun join PR jgk la

Anonymous said...

Betul tu, Dr Asri pernah kata Ulamak UMNO dah terkebelakang.

http://drmaza.com/home/?p=1146

agbr47 said...

Bab dengar nama parti memang teringin benar nak masuk PAS. Bab pekerti parti, tulah sebab dari dulu sampai sekarang dia langsung tak berani.
Hari tu dia ada kat muktamar pas. Balik rumah lagi beribu kali dia jadi tak pasti.

agbr47: Apa ada indah khabar dari rupa.

Melayu Pasir Gudang said...

Tak yah lah nak tarik-tarik dia nie. Publisiti lebih tinggi dari kredibiliti. apa-apa pun UMNO terbuka untuk semua melayu dan bumiputera beragama islam. Nik Aziz nak masuk pun tak de halangan.

Anonymous said...

Yang si gedebe sekor ni ,tak abih abih nak meraihh publisiti murah. Berpuluh kali aku tanya kat sini ,Pusat Dialisis Kat Kg Melayu ,tu ,untuk dia dan balaci balaci dia syok sendiri je ke ?
Woi balik lah singapore lah ??? Minta kerajaan lu kat sana kasi duit buat bayar sewa pejabat lu . Aku berani cakap sebab aku duduk tak jauh dari rumah kau . Kurang ajar punya ketua PKR Bahagian Ampang KONON????? Mula mula pakai MYVi je ,sekarang pulamak kau tenguk keta dia si zuraida gedebe ni ,canggih tu mana korek itu punya luit lo????? Sama je kau pun gan pemimpin yang terdahulu ,besar kuman pun tarak lain ,tau tak,pada Puan Salmah ,PA dan balaci kau tu ,tak payah lah buang duit tepon kau tu hantar SMS nak ajak orang masuk PKR ,wueeeeeeeeeeeeeekkkkk. PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DR Asri ,tak yah lah masuk politik ,masuk mengajar anak anak mengaji ada jugak pahala dunia dan akhirat . Nak masuk politik ,tapi kutuk sana ,kutuk sini ,ustaz apa ni ??mengaji penat penat samapai negara arab ,tak da pun dalam Quran suruh mengata megutuk ? betul kan . Si gedebe ,bukak lak lah tudung kau yang lintup tu ,tenguk OK ke ??? Jangan jangan bila bukak tudung anjing pun tak nak pandang LOL.Pasal apa ,pasal hati kau tak bersih ,lain janji kau lain pulak kau buat bila kau dapat kuasa .ingat aku anak jati kg melayu ampang akan pastikan kau berambus ,walau pun aku tak pernah sokong UMNO. yahooooooooo

YANG GAMBI said...

Dr Mohd Asri bukan macam Niki Aziz mudah dikelentong Anwar dan Lim Guan Eng.....

Anonymous said...

Agaknya inilah komen POKNIK
"Adu adu he.... gano Asri masuk UMENO... tok pilih parti ambo... ini sumo sebab umeno ni lo.. cilako cilako... ambo dah nak kasi khalifah guan eng, dr asri dok mau... ambo nak kaso balok, asri dok mau... dio ghoyak, takot belakang dia ado oghe lain tengok... punoh! punoh! kalau ada asri, senang lah ambo kutip derma untuk bangungkan kelate... tapi tak po, ambo spin, ambo kato asri ni ulamak terompah macam ambo jugok, cumonya.. terompah ambo cino keling boleh pakai, si asri ni payoh sikit... adu aduhe... mamapoh ambo lagu ni weeeee

Boleh said...
This comment has been removed by a blog administrator.