Wednesday, June 23, 2010

Faekah Masih Solo...Itu Yang Khalid Tergagap-gagap.


Agak sinis bila pejabat MB Selangor merombak struktur organisasi kononnya untuk lebih tersusun dan berdaya maju. Nik Nazmi yang cemerlang sudah dinaikkan pangkat menjadi Ketua Komunikasi PKR Pusat. Tahniah

1. . Memang politik PKR sangat berbelit pasal Anwar pun jenis kaki belit. dan obses men-delay. Aku kata belit pasal Faekah dan Nazmi kedua-duanya patuh pada Azmin cuma bezanya dalam beberapa hal saja Faekah boleh terima kata Azmin. Yang lain pergi jahanam. So, kat mana yang berbelit? Faekah tuh tak sukakan Anwar tapi boleh berkompromi dengan Azmin. PKR memang berbelit.

2. Nik Nazmi memang budak suruhan Azmin itu tak dinafikan. Masalah pentadbiran negeri di bawah Khalid semua didalam kocek Azmin. Sapa yang boleh bocorkan dokumen penting kalu bukan Setpol sendiri yang ada akses untuk capai dokumen hijau atau merah. Cara Azmin pantau Khalid sama macam mandor toreh getah perati anak buah buat kerja. Penuh dengan sikap bongkak.

3. Faekah Husin pun sama merenyam juga. Dari dulu sampai sekarang dia memang penyokong kuat Azizah. Lagi kuat dia peluk Azizah bila Anwar dihumban ke penjara tahun 1998. Kiranya semenjak itu dibelakang Azizah adalah Faekah. Boleh tahan jambu juga dia ni.

4. Yang anehnya, Khalid Ibrahim yang sudah berbinikan Rahimah masih lagi mahukan seorang anak dara sunti menjaga hidupnya. Bini betul tak cukup, Eli Wong setakat penyedap dalam meeting exco. Alasan Khalid mahu Faekah adalah kerana dia masih lagi solo dan bujang trang tang-tang. Itu kelebihan Khalid, dia gagap tapi bermutu dalam hal ehwal wanita.

5. Itu saja. Pasal Nazmi nie budak Azmin atau Faekah nie kesiankan Azizah itu semua wayang PKR yang dah diketahui umum. Depa dari dulu lagi parti yang berbelit-belit kerana dipimpin oleh ketua umum yang kaki belit dan obses men-delay sapa lagi kalu bukan Anwar Ibrahim.

Anak dara lagi Faekah tu.

He..he..he..

No comments: