Thursday, June 24, 2010

KJ Sedar Atau Balas Dendam Pada Najib?

Aku terima SMS dri seorang sahabat. Oleh kerana tiada laptop dan luar kawasan aku tulih dari BB buruk nie saja.
Salam: KJ K.P UMNO buat tidak faham maksud yang tersirat dlm kenyataan Ka Siong ketika mempersoalkan 'adakah biasiswa Mara akan dilakukan sepertimana biasiswa JPA'. Pasal tu PERKASA marah. Mana mungkin MARA hendak disamakan dgn JPA. MARA KHAS UTK MELAYU. JPA utk semua KAUM. Kalau nak disamakan keduanya, kemana akan pergi KEISTIMEWAAN ORG MELAYU.

Apalah MP mcm KJ tak faham bila Ka Siong cakap berlapik. Oxford tak ajar budaya bahasa melayu yang halus mulus. Mana dia faham makna 'Yang tersurat dan Tersirat'. Kalau cam tu baik berenti jadi MP, sama mcm Ka Siong. Tak kan kerana hati parti komponen sanggup gadai bangsa sendiri.pemuda umno pertama kali dlm sejarah jual bangsa bawah KJ.
Sebarkan
Errkk..tercekik ketika menikmati nasi lemak bila baca SMS ini. Training Wataniah sebulan belum mematangkan Khaiy pada tatakenegaraan. Itu pasal Najib reject masuk kabinet.

Pembangkang suka bola tanggung macam ni

Minta makcik Rogayah tambah sikit cili dan belacan buat lauk santapan.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

a LoT oF LuV said...
This comment has been removed by the author.
a LoT oF LuV said...

Nice blog.. semoga dapat jadi teladan kepada kite sume

Anonymous said...

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Kami di Unit Media Permatang Pauh selama ini hanya berpeluang membaca dan juga memberi komen ke blog Tuan. Blog Tuan telah banyak memberi info dan juga penerangan berguna buat kami terutamanya tentang putarbelit pembangkang.

Hari ini, Unit Media Permatang Pauh telah menyahut seruan DS Najib untuk memperkuatkan lagi serangan terhadap pembangkang didalam ruang maya. Dan kami dengan rendah dirinya mohon ingin bersama Tuan serta para bloggers pro kerajaan lainnya berrganding bahu didalam usaha ini.

Kami telah linkkan blog Tuan ke list kami dan kami harap Tuan sudi linkkan blog picisan kami ini ke list tuan juga. Diharap, kami yang masih baru ini akan mendapat tunjuk ajar dari pihak Tuan. Semoga perjuangan kita diberkati.

Jutaan terima kasih dari Unit Media Permatang Pauh.