Tuesday, February 02, 2010

Gambar MMS Saiful, Anwar Heret Najib Sekali

Tiada apa yang istimewa hari ini. Jika blog-blog heboh bercerita tentang kes liwat II Anwar Ibrahim yang dijadualkan berlangsung hari ini, jangan harap dapat kita menyaksikan 'keajaiban' itu. Anwar sudah bersedia dengan helah penakut untuk mengelak daripada berbicara.

Blog Unspinner [rujuk] kata Karpal Singh akan fail sapina untuk bawa sekali Datuk Najib dan Isteri ke mahkamah. Anwar nak heret Najib kerana pernah timbul isu gambar MMS Saiful berada di Pejabat Najib (ketika itu TPM) bersama-sama Pegawai Khas TPM, Khairul Anas. Mungkin rindu kat Najib atau Rosmah, nafsu Anwar dah beralih kepada mereka.

Jika diikutkan perkiraan, ini adalah 'grand helah' yang dibuat Anwar untuk cabut lari. Anwar punya sial, imej Najib mahu dijahanamkan kerana kononnya ada gerakan solo untuk konspirasi jatuhkan Anwar. Siapa Anwar yang mahu dijatuhkan ketika itu. Dia cuma bekas banduan yang terbukti bersalah meliwat walau tewas 2-1 hakim membebaskan dia.

Tokey - Anwar memang sial, tagline 'lawan tetap lawan' sudah bertukar 'tangguh tetap tangguh'. Kini nak hidupkan semula reformasi jalanan versi 2010 bela dia yang kononnya 'messiah' untuk bumi Malaysia.

3 comments:

Galo said...

sape lah kaldai kaldai yg join perarakkan tu nanti ye? sepatutnya adakn perarakan utk desak Anuwar ni segera ke mahkamah utk dpt kn 'Keadilan'. cakaplah apa2 pun dlm mahkamah tu, konspirasi ke, xkonspirasi ke, citerlah dlm mahkamah yg masih nak mintak tangguh tu nape? takut ssgt lak.

Mamat said...

Anwar adalah pemimpin bahlol yang dikutip Mahathir tapi ada hikmah jika mahathir tak kutip peliwat ini kita pun tak tau bahawa presiden ABIM nie kaki jubo

Anonymous said...

Anwar adalah peliwat..
Anwar adalah peliwat..
Anwar adalah peliwat..