Wednesday, February 03, 2010

Lepas Nizar, Setiausaha Dan Bendahari Pun Cium Jalan


Lari kejap dari kisah Can I F#*k You Today oleh Anwar Ibrahim

Otak yang dah tepu dengan sogokan kuasa orang-orang PAS dah makin meleret-leret. Ini kisah bila PAS Perak dengan program HEMPAP, sudah benar-benar kena hempap. Ini seperti yang diceritakan dalam salah satu web pro ketiak PAS. Mai sini

Kejadian kemalangan yang berturutan yang melibatkan pimpinan PAS semakin menjadi-jadi menjelang pembubaran DUN PERAK. Kemalangan yang berfrofil tinggi yang bermula dari Dato Seri Ir. Haji Muhammad Nizar diikuti oleh Setiausaha Dewan Pemuda PAS Negeri Perak, Dr Raja Ahmad Al-Hiss pada minggu yang lalu.

Kini, Bendahari Dewan Pemuda Pas Negeri Perak, saudara Zairul Azrun pula mengalami kemalangan jalanraya semasa menaiki motosikal. Beliau yang juga merupakan Ketua Dewan Pemuda PAS Kawasan Tambun sedang dalam perjalanan pulang dari Pejabat Perhubungan PAS Negeri Perak di Ipoh apabila motosikal yang dinaikinya terbabas.

Saudara Zairul yang berjaya dihubungi memaklumkan beliau berada dalam keadaan selamat walaupun motosikal yang dinaikinya mengalami kerosakan teruk. Beliau juga dengan penuh bersemangat menyatakan walaupun dirinya mengalami kecederaan kecil, namun semangat juang untuk memenangkan PAS terus menjulang tinggi.

Tokey - Allah maha mengetahui.

11 comments:

ISAC said...

Elok lah kita sama-sama bermuhasabah diri...

matrengganu said...

Perasan la tu, naik moto macam pandu BMW....

Sabaq said...

inilah balasan pada mereka yang siang malamnya hanya membuat fitnah dan menyakiti hati orang

Jeffry said...

KEHKEHKEH KLU DOA TOK GURU DAH MENYONGSANG ARAH..PHM2 AJE LERR

Anonymous said...

napa link d beri d detect virus ya???

Anonymous said...

balasan doa pecah perut nik aziz patah balik ke muka nizar dan rakan-rakan

Mohd said...

Nampaknya mujarab sungguh doa TGNA!

hanizam said...

betul tu...bila link ada detect virus....adakah sebab laman tu penuh dengan virus untuk disebarkan??? maklumlah, Parti tu pun dah banyak sangat virus dalam diri pemimpinnya...

doa nik ajis "PECAH PERUT" terus mengena pada penyokongnya...cuma jadi "ARWAH" tak berlaku lagi...kalau jadi, BN jugak yang kena....

tu pun masih tak paham-paham yang tuhan tu maha adil...suruh muhasabah diri tu elok-elok...diberikan jawatan suruh buat kerja, bukan sebaliknya...

Anonymous said...

psstt mokhtar...kalau puak2 mereka yg xsiden mereka cakap rahmat...kalau umno/bn, tu semua bala..chit

mokhtar roger and out

yg ikhlas mokhtar...

merah said...

doa "pecoh peghuk" dh dibalikkan Allah swt kpd puak2 namrud ni..masih tk sedar2 juga lg..

kelambuharimau said...

jangan pandai dan kritik kuasa tuhan..sesungguhnya kamu akan ditimpa bala nanti..ingat tu orang pAS..jangan pandai2 bab agama ..ingat kami UMNO ni kafir dan tak tahu hukum hakam agama ke>>>