Thursday, February 11, 2010

Kamikazi Anak RPK Yang Menguntungkan Anwar

Pasti syahdu jika perayaan tahun baru cina ini berlangsung dengan pertemuan jejak kasih antara RPK dan anaknya yang terbiar, Azman. Ketika RPK bersenang lenang teguk Heinekien di London, Azman meneguk pisau cukur kerena kekecewaan dan tertekan dengan nasib hidup yang terbiar. Seorang yang 'royal blood' macam Azman sanggup mengambil jalan singkat dengan cubaan membunuh diri. Singkat sungguh pemikiran manusia zaman ini.

Riuh la dalam portal-portal media anti kerajaan yang memberi highlight eksklusif tindakan Azman dengan pelbagai alasan dan teori reka cipta untuk menyalahkan pihak kerajaan untuk membela penjenayah dua beranak yang sememangnya ekspert dalam bidang pengkhususan membenci kerajaan.

RPK anak haram terus menyalahkan kerajaan yang kononnya membuli anaknya dengan 'mental torture' dalam tulisan yang disiarkan dalam laman blog dia. Tengok gambar RPK dengan curut paip pun sudah mendatangkan kegeraman rakyat. RPK mahu menunjukkan bahawa dia juga seorang bapa yang punyai sensitiviti jika anak diusik atau dijentik oleh budak-budak nakal.

My lawyer went to meet my son in the Sungai Buloh Hospital Today and it is confirmed that my son slashed his wirst and swallowed a razor blade. My son broke down and cried while telling my lawyer that he can no longer stand the physical dan mental torture that he is being subjected to and that he wants 'out'. And the only way to put him is to end his life. this is my response to the Malaysia authorities whos are using my son to punish me.
Jika sudah benar apa dikata, sanggupkah anak haram ini pulang ke Malaysia semata-mata mahu membelai kasih anak yang terbiar dan naif untuk membunuh diri. Tidak sama sekali, RPK mahu 'spin' kebodohan anaknya demi kepentingan politik Anwar dan juga PKR. Jangan dikhuatir brader RPK, Anwar Ibrahim will take care of your son.! Sudah terbayang dalam benak Anwar untuk menggunakan semaksimun mungkin kesan tindakan Raja Azman bagi menjayakan misi melarikan diri dari penjara jika terkantoi kes sodomi II dia.

Bapa borek anak rintik atau dimana tidak tumpahnya kuah jika tidak ke nasi. Itulah perumpamaan kepada 2 beranak royal blood yang terbuang. Taktik lapok mencederakan diri dan menyalahkan pihak keselamatan bukanlah perkara baru. Jika diingati Anwar adalah pelopornya dulu. Sakit pinggang, arsenik dan macam lagi taktik sudah diamalkan bagi memberi kesan negatif kepada pihak kerajaan

Amatlah bodoh dan naif Raja Azman melakukan perkara ini hanya kerana akan memberi keuntungan kepada RPK dan menambahkan lagi popularitinya. Tapi bagi seorang yang despret macam Azman potong tangan yang bergari pun dia sanggup kerana sudah tidak ada apa lagi yang boleh dikisahkan setelah ditinggalkan ayahanda yang berseronok berpeluk dengan minah-minah Saleh di sekitar Kota London.

Mungkin bagi RPK dia sedar, kebaraian keluarganya adalah kerana silap percaturan dan kegagalan menjadi bapa yang bertanggungjawab mendidik anak hingga Raja Azman menjadi anak yang terbiar dan menjadikan aktiviti mencuri sebagai penyambung nyawa.

5 comments:

Megat Alam Gempita said...

Setuju sangat dengan hujah tuan hamba itu...lepas ni Anwar Al Jubri boleh divert isu ini untuk kata polis zalim dan kes dia main bontot di mahkamah pun tangguh lagi...

Seorang lagi 'Saipol' jadi mangsa permainan Aljub dalam kes Raja Azman nih...

Anonymous said...

slm,yap..setuju sgt dgn komen saudara...RPK ni memang tak layak jd rakyat malaysia...dia ni jd rakyat uganda pun belum tentu layak...manusia HAMPAS!!!pakar spin segala kebenaran...klu tak takkan baginda sultan selangor marah sgt kt dia?cuma baginda tu beradap dan tau protokol..bukan mcm dia yg perasan hebat tu...ppptuuuiiiiii!!!!!

Galo said...

RPK tu manusia ke binatang? Anak dlm penjara x g tengok, buat maksiat lg kat negeri org. Sah RPK tu syitan & geng lak dgn syaitan2 kat Malaysia ni.

matrengganu said...

RPK tak balik tengok anak kat hospital ke ???

Bagus la perangai bapak macam tu.

Nape la begitu malang nasib kau orang anak2 RPK !

Soraya Suhaimie said...

kenapa perlu RPK salahkan kerajaan..Bukan ke layanan di mana-mana penjara pun sama saja..

Kalau benar RPK sayangkan anak die, kenapa tak jamin anak sendiri..His close friends are offering their money to bail Azman...

RPK respond cakap xnak keluarkan anak die, takut anak die lari xhadir mahakamah n nanti die disalahkan n lg pressure..xkan la nk pikir diri sendiri jer...darah daging sendiri jugak tuh..rpk cume pikir die sorang jer nak bebas..

walaubagaimanapun, agak dasyat juga family ni...

sebagai orang Islam, xkisahla alim ke tak, bile ditimpa masalah, jalan penyelesaian adalah kembali ke pangkal jalan memohon pengampunan Allah..sebab tu Allah turunkan pelbagai dugaan, sebab die nak kita sedar bila terlalu asyik dengan duniawi..ni lah akibat terlalu liberal...