Friday, July 24, 2009

Kesundalan DAP


Mampus la kali ini, lu cakap orang lu bagus sangat, lu kata lu bersih rasuah tara main. Habis apa yang sedang berlaku si Selangor. Itu belum lagi dikorek dari Penang tempat Mahaguru CAT bersemayam. Cakap pasal CAT memang syok tangkap leleh. Kauntebiliti, akauntabiliti dan terangperansi. Makna ini pun GM tak tahu apa benda. Mungkin, tegas, adil dan berhemah kot. Tak pa kita bagi Guan Eng seronok dulu lain kali kita sembang pasal orang Melaka nie.

Mula-mula nak tubuh kerajaan cakap berabuk kononnya telus. Kali ini DAP hancur. Melayu yang dok pakat-pakat sokong mula salahkan UMNO. Itu pasti. Yang totok PAS PKR akan kata UMNO kering idea. Saja cari isu nak tutup isu lain lebih teruk. Amanah Saham 1 Malaysia depa dok pakat beratoq nak beli. Itu pun tak berterima kasih.

Dalam blog T4TBH, blog tersebut akan susun satu persatu kesundalan DAP mengukuhkan pengaruh di Selangor. Khalid Ibrahim tak payah nak sanjung. Dia ni lebih pondan dari maknyah. Cakap pun tergagap-gagap. Itu belum kena pressure dengan Teresa Cock lagi gagap Khalid dibuatnya.

Dalam blog itu mendedahkan selama ini DAP mendapat dana daripada duit rakyat tempat negeri yang depa eram. Selangor. Penang kita tak cek lagi. Silap-silap abang besar sana yang konker. Jadi cam Taiwan, baru padan muka depa yang dok sokong nak perubahan.

Yang paling tragik pasal celaka DAP Selangor nie manusia yang bernama Lonely Liu. Hidup dikelilingi kongsi, ayam-ayam muda tak payah nak cerita itu memang tabiat depa. Kalau nak kira fahaman rasist yang paling rasist abang kita nie termasuklah dengan dia punya parti.

Minta tukar pegawai melayu dan letak pegawai cina. Alasannya pegawai melayu suka ambil rasuah dan seleweng. Aduh..panas hati pun ada. Mana PBT yang Lonely Liu tak masuk daripada PJ sampai la ke Klang semua dia terjah. Yang jadi tukang advice tukar pegawai siapa lagi lau tak Chief of gagap Selangor. Memang rasist si Lonely nie.

Pasal apa dia buat cam tuh..? sebab senang dia nak buat kerja. Rumah ayam, urut, along, kelab hingga kelab gay pasti ada komisen. Senang hidup. Cakap lantang depan ceramah kutuk kerajaan sana sini yang bersih tetap DAP. Peracangan halus puak ini adalah hanya mahu meramaikan orang cina di bandar dan jika ada pegawai cina yang ramai maka jadilah cam Singapore. Yeah..Welcome to Singapore

Kepada Nik Aziz terima kasih diatas peluk salam dengan Kit Siang. Dia lebih senang berkawan dengan syaitan. Memang syaitan si DAP ini.


7 comments:

TAAVEEKUN PERAK said...

saya sokong sepenuhnya kenyataan saudara.yg kasi jalan kepada DAP ini adalah melayu.punca dari Anwar aljuburi.nizar tristar.nik ajih kelepot menopose dan geng2 erdogannya.mereka melemahkan kuasa politik MELAYU dan lepaskan kuasa itu kepada cina cibai bangsat itu.salah org melayu jugak.

Anonymous said...

SLM BRO..PAS DH BUAT "PERJANJIAN SETAN" DGN DAP SAMPAI KIAMAT. APA SAJE KEJE HARAM DAP BUAT, PAS ANGGUK KEPALA, TAK SALAH MALAH DPT PAHALA (IKUT KITAB SONGSANG PAS) KEHKEHKEH

taipingmali said...

Dap Selangor bakal HANCUS, Pkr bakal kehilangan pengaruh. PAS demam H1N1 kerana berselingkuh dgn babi tiap-tiap hari. Runtuh macam permainan Domino.

King-Fx said...

Game over untuk PAS. Next GE PAS tidak akan mendapat sokongan lagi drpd org2 Melayu

mack said...

UMNO pun macam syaitan jugak kan tengok ler pemimpin peringkat bahagian nya cara hidup nya cam ner tak kan ahli umno buta kot

mack said...

YANG AKAN HANCUR TU UMNO BUKAN PAS ATAU PKR JUGA DAP UMNO NI TINGGAL NYAWA BABI JER TU SEBAB NYA SEKOLAH PUN BANYAK TUTUP SEKARANG NI.SEBAB H1N1 LA SEDAR-SEDAR LAH DIRI TU WAHAI AHLI2 UMNO

mack said...

buat perjanjian dengan yang bukan islam lebih baik daripada buat perjanjian dengan munafik