Wednesday, July 22, 2009

Anwar Terus Konsisten Melengah-lengahkan Keadilan Saiful

Inilah plot wayang konspirasi temberang Anwar sejurus Saiful membuat laporan Polis. Sampai hari ini Anwar sihat walafiat dan bebas bergerak berceramah ke seluruh negara.

Keadilan jenis apa yang diperjuangkan oleh Anwar dan partinya sehingga takbur mendabik dada mengatakan mereka adalah pejuang tulen fahaman ‘ADILISME’. Ajaran sesat ‘ADILISME’ Anwar hanya layak dipijak, diludah, dibakar dan macam-macam lagi kebusukan fakta yang menafikan sistem keadilan negara.

1. Semalam Anwar terus konsisten melengah-lengahkan proses perbicaraan kes liwatnya yang telah hampir tertangguh setahun. Anwar membuat pula laporan Polis kononnya ada kenyataan palsu dalam afidavit pendakwaraya iaitu pihak yang sangat ditakuti oleh Anwar. Dia mengaitakan IGP dan juga AG terlibat dalam wayang ciptaan Anwar kononnya cerita konspirasi telah bermula.

2. Jika kita masih ingat, 6 Mac 09 Anwar mengarahkan Sankara Nair memfailkan permohonan membatalkan keputusan hakim Dato’ Mohamad Zabidin membicarakan kesnya ke Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur. Apa yang ditakuti Anwar di Mahkamah Tinggi dan mengapa Mahkamah Seksyen akan menjadi penyelamatnya.? Klik

3. Kemudian pada 10 Jun 09, Peguam botak itu sekali lagi menuruti kehendak Anwar bagi memperolehi dokumen seperti rakaman CCTV, sampel DNA dan kenyataan saksi yang dibuat oleh Saiful. Belum pernah terjadi dalam kes perundangan di dunia ini peguambela mendapat ekses untuk meperolehi segala bahan bukti bagi sesuatu kes. Kesemua permohonan Anwar hanya perancangannya mahu menonjolkan kepada rakyat bahawa segala bukti yang ada adalah tidak relevan dan sengaja diada-adakan. Dalam roadshow Anwar sudah acapkali dia memeprtikaikan bukti yang pendakwaraya ada.

4. 17 Jun 09 Peguambela Anwar sekali lagi memfailkan permohonan bagi mengenepikan pertuduhan liwat terhadap Anwar atas alasan “mala fide” iaitu berniat jahat dan tidak berasas. Siapa Anwar dan peguamnya untuk memutuskan keputusan kerana Saiful adalah mangsa yang membuat laporan dan Anwar sebagai tertuduh harus membela diri jika benar dia tidak bersalah seperti yang dilaung-laungkannya.

5. Drama Anwar ini turut dilakunkan oleh anak-anak cicak yang diketuai oleh Shamsul Ketot membuat memorandum pada 26 Jun bagi mendesak AG mengugurkan pertuduhan liwat Anwar. Ini semua adalah strategi Anwar untuk melengah-lengahkan pendakwaan terhadapnya supaya dia mempunyai masa untuk membuat roadshow keseluruh negara bagi menanam kedalam minda rakyat kes liwatnya adalah konspirasi kerajaan untuk menjatuhkannya. Anwar mahu rakyat menolak jabatan kerajaan yang kononnya korup dan mahu menganiyanya.

6. Jangan kita lupa, Anwar juga mengarahkan segala ruang yang ada termasuk laman web dan blog mempebesarkan drama lakunannya agar rakyat terpengaruh selain membuat pertemuan dengan wakil kedutaan di De Palma, Ampang 7 Jul 09 dulu dan antara wakil embassy yang hadir adalah Romania, Sweden, Sepanyol dan beberapa negara lagi. Begitu licik Anwar mengatur strategi bagi menafikan keadilan yang dicari-cari Saiful.

7. Kali ini Sulaiaman Abdullah pula menarik diri daripada mengetuai barisan peguam Anwar dan tinggalnya peguam botak Anwar yang terakhir peguam kes 1998 mahu menolong Anwar yang sedang mencongak nasib ke Sg. Buloh. Sulaiman adalah peguam yang terlibat membela Anwar dalam kes 1998. Dia mempunyai pengalaman dan kali ini Sulaiman meninggalkan Anwar. Selain daripada Sankara Nair, Anwar tidak mempunyai barisan peguam yang sama dalam kes 1998.

8. Persoalan tidak ada timbul soal konspirator kerana Saiful yang secara sukarela membuat laporan Polis walaupun dia sedar siapa yang mahu dituduhnya, seorang bekas Timbalan Perdana Menteri Malaysia..! Inilah ajaran ‘ADILISME’ bawaan Anwar dan PKR.

9. Jika Anwar sudah kekeringan idea mahu melarikan diri jawapannya mudah sahaja lakukan sumpah laknat seperti Saiful mengajarnya pada tanggal 15 Ogos 08 ketika Anwar sibuk membersihkan dirinya di Permatang Pauh bagi mendapatkan kerusi itu. Jika tidak kerana Imam Masjid Negara, Anwar pasti tersungkur dilembah kehinaan yang tidak disanga-sangka.


2 comments:

ntah laaa..... said...

sori geng guan jln2 cari bahan utk merapu

eXception said...

ha ha ha ha, Anwar tgh terkencing-kencing bila dpt tahu kes dia tak boleh di gugurkan....

eXception-Bukan Sekadar Blog Picisan