Wednesday, July 29, 2009

Aneh: Mana DNA.?

Sudah nampak bagaimana sikap jahiliah pakatan jahat menjahanamkan sistem demokrasi. Bangsat sungguh budak-budak jahat yang memperjuangkan keadilan daripada kelambu Anwar Ibrahim. Mereka beriya benar mahukan satu siasatan menyeluruh dibuat hinggakan kerajaan mengikut desakan dan hasilnya inkues ini pun dibuat.

Apabila dibuat ada pula persoalan berkaitan DNA sepatutnya yang terlibat bekerjasamalah untuk mencari kebenaran. Macam skrip cerita bang nuar menyelamatkan bontot. Pasal DNA depa riuh tak mahu serah bagi jelas persoalan pendakwa. Alasannya 'tidak berasas'. Hollywood yahudi pun mengakui kepentingan bukti DNA. Depa yang canggih pun terlebih canggih dari kita.

Depa yang lebih advance dan sivilaisation pun lebih matang daripada chi-bai budak jahat pejuang keadilan. Penat Yahudi Hollywood bikin cerita CSI. Habis satu dunia depa tunjuk kecanggihan teknologi tapi budak jahat keadilan depa gagal nak kelentong. Kalu US pun kata bukti forensik ni penting awat Yap Ah Loy tolak..!

Inilah chi-bai ah sang, dah nampak dah kesan kotoran degil tuh cuma nak skit masa kasi cerah. Apasal yang ada manusia tak mau serah DNA. Ini sudah kasi saspen. Takut atau malu nak serah..! Tapi paling saspen yang tak mau serah nie adalah chi-bai yang ada dalam bilik masa kejadian. Hairan tak.! GM tak hairan sebab depa semua belajar daripada Anwar Ibrahim.

Chi-bai ah sang sudah goyang. Lutut dah bengkok. Yang sorang ah sang yang tak mau kasi statement polis. Manusia yang panas baran dan mental lepas tangannya menolak mangsa kebawah. Sorang lagi ah-sang yang dapat banyak projek daripada abang besar atau ada sorang lagi chi bai yang tendang pintu tak mau juga bagi DNA. Agak-agaknya yang mana satu paling mengelabah..! jawapannya yang paling hadapan.

Depa sudah lupa itu cap jari sudah melekat dekat cermin gelap pejabat SPRM. Mampus la kali ini. Lu olang pasti cakap ini kelajaan tala betut. Itu mahkamah tala boleh pecaya. Pegi jahanam la chi-bai ah sang. Lu sudah bikin salah itu tali gantung sudah senyum sama lu..U'r dead man..!

Skrip Anwar juga yang depa olah balik. tangguh..tangguh dan tangguh..last-last kita semua dok tunggu celaka mana yang nak kena gantung nie. Den dah tak sobar ni.!

Persoalan, apa nak takut kalu tak buat, kasi terus senang cerita. Cepat habis. Family si mati pun happy, rakyat happy, kerajaan happy tapi yang paling tak happy chi-bai yang takut nak serah diri..Tunggu jelah pasti ada keseronokan selepas ini.

2 comments:

wakdanial said...

depa dah ketaq...depa dah ketaq..cek xsabaq nk tau sapa kena gantung..xsabaq nk pi ludah atas kubuq depa..haha

Ashley Ahmed said...

Salam,

DAP kasi panas kes ni sampai tiada orang direman, walaupun bukti bnyk menunding kearah Ronnie, Eon, Tan B W. dorg mng round 1.