Tuesday, January 13, 2009

Ezam lawan jangan tak lawan..!


Hua..hua..hua..macam cerita lawak kat Astro Ria. Kalau Apek Saiful nak cari pelakon baru, Anwar Ibrahim boleh try screen test. Biasalah Anwar dengan stail beliau bila tak kena dengan seleranya cepat-cepat beliau lari atau fullstop. Ezam Mohd Nor dah melalak kat Kuala Terengganu buka gelanggang. Mari-mari kalau Anwar anak jantan sila maju ke depan bertapak-tapak. Jawab segala pertuduhan yang dilemparkan Ezam. Haah..! apo laie. Jawabla.

Agenda Daily hari ini memaparkan reaksi Anwar apabila diajukan soalan berkenaan tuduhan Ezam.

Anwar dengan selamba mengambil taktik mengelak untuk tidak melayan cabaran Ezam sebab beliau sedar bekas orang kuatnya itu tahu banyak rahsianya.

"Tetapi satupun saya tidak layan. Yang ini juga saya tidak mahu layan kerana jika saya berbuat begitu, ia seolah-olah saya memberikannya pengiktirafan"...caaiitt...Tambi jawabla apsal lu takmau jawab..busuk punya orang..orang-orang tua cakap 'kecik-kecik tak mau mampos, besar-besar menyusahkan orang'. Macam tu perumpaan untuk Anwar.

Kalau sebelum ini, Anwar berani nak saman IGP dan Peguam Negara pasal tuduhan palsukan bukti 10tahun dulu naahh..! sekarang ada satu lagi peluang untuk beliau tambahkan pendapatan. Anwar Ibrahim kalau kau anak jantan, kalau kau negarawan atau AUTAWAN siapkanlah pasukan peguam kafir kau failkan saman terhadap Ezam Mohd Nor. Buktikan kepada rakyat Malaysia ini semua fitnah seperti kau melalak dahulu..

"Saya difitnah Jah(Azizah), Betul Jah abang tak buat semua tu..Ini fitnah"...hau..hua..hua. Jika diperhatikan perkembangan Anwar, beliau tidak menafikan atau mengiyakan tuduhan itu atau tuduhan-tuduhan lain. Sampai sekarang beliau tak ambil tindakan. Paling kontroversi tuduhan Azizan dan Umi Hafilda. Hairan betul dengan sikap manusia yang bernama Anwar Ibrahim. Dah kena tuduh macam nie sanggup duduk diam ibarat tidak ada apa-apa berlaku. Kononnya nak meraih simpati murahan rakyat. Hebat..! memang Anwar Ibrahim seorang AUTAWAN yang unggul pernah dilahirkan Malaysia.

Ezam Mohd Nor dalam dirinya penuh sifat dendam. Dendam dengan bekas majikannya. Mungkin inilah hasil setelah beliau meringkuk dalam penjara. Tidak dipedulikan oleh Anwar hatta rakan-rakan seperjuangannya. Insan kecil ini bangkit setelah dihina dan dicerca meneruskan kelangsungan perjuangan menentang durjana dan petualang yang ingin menggadaikan maruah bangsa, agama dan negara.

Teruskan perjuangan wahai Ezam selagi kakimu mampu melangkah, selagi lidahmu masih lagi berbisa dan selagi ingatanmu masih lagi kuat menjeritlah dengan megah membongkar siapa si munafik Anwar Ibrahim.

3 comments:

PAPA GOMO said...

HUA...HUA...HUA...
GEMPAK PENGHUJAHAN KAU NI BOSS!!!

ANWAR JUBOR TAKAN LAYAN SI EZAM NI. KALAU DIA LAYAN HABIS PECAH TEMBELANG LAH....

JAH...ABG TAK BUAT SEMUA TU....ABG DI FITNAH!!!!
TAPI ABG MEMANG MENGAKU DENGAN JAH...

ABG SUKA TANG BELAKANG!!!
KETAT JAH...

ABG SUKA JAH....ABG KETAGIH...
ARGH.........

BAIK PUNYA.......

Lord Garam said...

hahahah...amboi kau syok ekk..!

Al-Juburi memang gabra sekarang nie..pungkok dia panaih la nie..

Tu baru kat dunia..kat sana kita tak tau lagi nasib kita..

nak suruh bang nuar berdoa depan kaabah pung tak konfiden bang nuar sanggup.

gotahlantun said...

eeeeee.. bang nuar ni memang mangkuk getah laa..
kalau tertonggeng habis semua tumpah..
janganlah tonggeng bang nuar..eeee..geram i tau...