Tuesday, July 07, 2009

Agentos, Yahudi, Prinsip Yahudi, Apakah kaitannya dgn Malaysia?

1.Sedari awal thn 60an, Amerika memang telah menunjukan rasa minatnya kepada Bumi Bertuah Malaysia.Ini terbukti dengan Penghasilan sebuah dokumentari bertajuk 'the little Dragon of Asia'. Antara faktor yg menarik minat Amerika ketika itu hinggalah kini, adalah kerana faktor Geografi Malaysia yang terletak sebagai jalan perdagangan utama antara China dan Barat, terlindung daripada bencana, hasil bumi, minyak, gas, getah dan Kelapa Sawit.


2.Disebabkan faktor2 inilah yang telah menyemarakan semangat Amerika untuk menguasai Malaysia. Dengan menggunakan segala kepakaran dan rangkaian Yahudinya, Amerika telah memasukan elemen2 gerak sarafnya di Malaysia ketika itu. Ada teori yg mengatakan bahawa, Amerika telah secara senyap2 memasuki/mempengaruhi YAB Tun Razak, PM ketika itu untuk melaksanakan cita2 mereka ini. Agenda ini telah diserapkan dengan begitu licik sekali hinggakan Tun Razak sendiri tidak perasan yang beliau telah berada dalam sistem atau lingkaran Yahudi ini.


3.Suatu hari apabila Tun Razak telah menyedari akan keadaan itu,beliau telah menceritakan kepada Sahabat baik yang juga Timbalan PM ketika itu iaitu Tun Dr.Ismail. Akibatnya,Tun Dr.Ismail telah di sabotaj oleh agen Yahudi yangg bertugas di Malaysia ketika itu sehingga meragut nyawa Tun Dr.Ismail(Letupan ketika perasmian program GPMS di Pdg.Merbok).


4.Menyedari keadaan semakin terancam Tun Razak telah mengambil keputusan untuk ke London dan bertemu Queen. Dipercayai ketika itu Tun Razak telah memaklumkan kepada Queen tentang keadaan itu dan Queen juga telah sedia maklum tentang pekara itu. Hanya ada satu jalan keluar untuk Tun Razak keatas permainan Yahudi itu iaitu 'MATI',dan atas semangat sayangkan Agama, Bangsa dan Negara serta tidak mahu diperalatkan oleh kuasa asing, maka Tun Razak telah memilih Maut, maka pergilah Tun Razak sebagai seorang Patriot dan Pahlawan bersama 1001 rahsia(Kematian Tun Razak adalah misteri, beliau disahkan mati kerana Leukimia sedangkan record menunjukan yang beliau tiada Penyakit itu.)Dengan kematian Ke dua-dua negarawan ini ia telah membantutkan usaha Amerika untuk melaksanakan cita-cita mereka itu.



5.Disebabkan itu Amerika telah menjalankan usaha ke2 mereka untuk menggantikan peranan kedua-dua Negarawan ini. Amerika telah menilai Tun Husein dan Dr.Mahathir namun mereka tidak berminat dgn kedua-dua tokoh ini. Oleh itu Amerika telah membuat satu pelaburan jangka panjang keatas seorang pimpinan mahasiswa ketika itu, untuk digilap sebagai BONEKA mereka yang baru. Amerika telah membuka ruang yang seluasnya kepada tokoh mahasiswa ini sehinggakan tokoh pimpinan Mahasiswa ini mendapat laluan yang mudah untuk berjumpa Ayatolah Khomeni ketika itu(ini amat luar biasa), kemudian dengan segala kuasa dan rangkaian yang Amerika miliki mereka telah berjaya melahirkan seorang pimpinan Mahasiswa yang berimejkan HERO. Amerika berjaya mengaburi mata rakyat Malaisia.


6. Dalam masa yang sama Amerika juga telah mengesan kelemahan tokoh pelajar ini, untuk dijadikan senjata alat kawalan jauh Amerika iaitu 'LELAKI', Amerika tahu yang minat tokoh itu adalah kepada kaum sejenis. Maka Amerika telah menjamu, dan Merakam dan merekod segala kelakuan tokoh ini untuk dijadikan bahan ugutan apabila tokoh ini menjadi Pemimpin Negara dimasa hadapan. Tanpa rakyat sedari Amerika secara senyap-senyap telah meletakan agen no.1 mereka betul-betul disebelah Tokoh pimpinan Mahasiswa ini. Apakah cirri-ciri agen Amerika/CIA ini?



7.Satu, Mempunyai dua atau lebih daripada satu warganegara dan ke dua, Agen-agen CIA ini tidak boleh dibicarakan di tempat atau negara mereka bertugas sekiranya mereka ditangkap ketika menjalankan tugas. Setelah meletakan agennya disebelah pimpinan mahasiswa ini yang ketika itu begitu aktif dalam Angkatan Belia Islam (ABIM), maka pelbagai usaha telah dijalankan untuk mempromosikan pimpinan pelajar itu hingga akhirnya beliau telah menjadi Timbalan Perdana Menteri Malaysia dan pimpinan pelajar itu tidak lain dan tidak bukan adalah ANWAR IBRAHIM. Namun, sepandai-pandai tupai melompat akhirnya Dr.M telah mengetahui juga susunan permaian itu dan telah mengambil tindakan drastik memecat DSAI.


8. Setelah dipecat, DSAI tidak mampu menerima hakikat itu dan tidak mampu berdepan dengan keAIBAN yang akan didedahkan oleh CIA dan dia tahu jika menyerah maka akan menerima nasib yang sama malahan lebih teruk daripada apa yang dilalui oleh Tun Dr.Ismail dan Tun Razak, maka inilah hasil yang dapat kita lihat hari ini, PERPECAHAN bangsa MELAYU khususnya dan rakyat MALAYSIA umumnya. Mari kita imbau semula pada tahun 1998, sewaktu kes DSAI disebut di Mahkhamah, siapakah antara mereka yang telah ditahan selain Sukma Darmawan?? Ya! Munawar Hanis! Seorang Kawan baik dan penasihat DSAI, yg mempunyai Warganegara Malaysia, Pakistan dan Amerika!, dimanakah dia? Kemanakah dia? Mengapa dia begitu Misteri? Mengapa dia tidak dibicarakan? Siapakah Munawar Hanis? Adakah Munawar Hanis merupakan Agen CIA yang telah ditugaskan untuk membantu DSAI selaku AGENTOS dalam melaksanakan tugasan Amerika??? Ini antara persoalan yg perlu dijawab. Jika ini benar, maka tidak hairanlah AI berkawan baik dgn Paul Wolfowitz (Perancang Perang Teluk) dan tak hairanlah Condoleza Rise (Setiausaha Negara Amerika) beriya-iya menyokong DSAI.



9. Pelik, mana mungkin perlaksana dasar-dasar Yahudi ini boleh secara terbuka mencampuri hal dalaman negara kita yg berdaulat ini, jika mereka tiada kepentingan....Mereka sudah terdesak dan mereka juga sudah tidak sanggup menunggu lagi, utk mencipta satu lg AI ini akan mengambil masa yg lebih panjang, kerana itu Mereka tiada pilihan lain selain memastikan AI terus bernafas untuk melaksanakan cita2 mereka.



10.Hari ini ternyatalah DSAI tidak layak memimpin Negara, ini bukan kerana Dia seorang GAY! Tetapi jauh lebih merbahaya kerana dia adalah seorang Gay yg bertopengkan agama yang Bercita-cita besar utk menjadi PM, sedangkan semua bukti dan rahsia kehidupan GAYnya ada dlm simpanan CIA/AMERIKA...Cuba bayangkan jika DSAI menjadi PM, ini adalah PENJAJAHAN semula keatas ke daulatan negara bertuah kita ini...kita akan dipimpin oleh Seorang PM yg menjadi BONEKA dan Perlaksana Dasar Yahudi!!


11.JANGAN TERIMA BULAT-BULAT APA YANG TERKANDUNG DALAM ARTIKEL INI, NAMUN JANGAN TOLAK MENTAH-MENTAH APA YANG INGIN DISAMPAIKAN OLEH ARTIKEL INI. BACA, FIKIR DAN CUBA BUAT KAJIAN SEDIKIT TENTANG KANDUNGAN ARTIKEL INI... KITA ADA AKAL DAN KITA BANYAK SUMBER, GUNAKAN!! TAK RUGI KITA MEMIKIRKAN ANAK BANGSA KITA...


12. Anwar! Sedarlah! Bertaubatlah! Jgnlah kau terus menggila untuk mempertahankan ego mu! Ingatkan masa depan anak bangsa dan agama mu...pahlawan sebenar adalah pahlawan yang sanggup bekorban demi anak bangsa, agama dan negaranya! Kembalilah ke landasan sebenar, jgn biarkan dirimu diPERALAT!!!

5 comments:

Anonymous said...

SLM BRO..DIA NI PENGIKUT ILLUMINATI KOT..TP DARI CARA2 DIA GALAK MEMPERTAHANKAN AMERIKA DAN KETUANAN YAHUDI TU TERSERLAH SGT!. AKU PASTI DIA NI MMG NAK UBAH MINDA MELAYU JD LEBIH PLURAL BRO. X BLEY KASI CHAN INI MCM WOOO!! BAHAYE2!!!

x-pkr said...

bro garam,,,

good analysis....minda AnWAR dah terlalu korup utk dibersihkan! dan beliau dgn kepentingan peribadi bersandar kekuatan kuasa asing, terus pecahbelahkan bangsa Malaysia!

Keep up good job bro....

Unknown said...

gile r cite ko..xnk buat movie kee??mesti mng oscar ni..go garamasam..ko bab kelentong mg pandai..siap nk tduh bekas PM bnh diri lg..ko xyh laa nk buat cite kartun..klu btol asal ko xdedahkan kt tv3 suku ko..biar 1 dunia tau perancagan jht amerika ngan anwar (klu btol laa..)..ko mcm anjing mnyalak kt tong sampah je..salak2 tp stil xdpt gk smpah tu (sbb tong smpah tggi ko nk panjat xreti)...hahaha

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
DozzVader said...

Bro.Good analysis with logic that make sense.Unite we stand against Anarchism,Communism and Zionism.

Assalamualaikum.