Tuesday, September 21, 2010

KJ Akan Terus Merosakkan UMNO.


....malam tadi Khairy Jamaludin telah mengarahkan beberapa Exco Pemuda UMNO Selangor sabotaj majlis raya dan rumah terbuka anjuran UMNO Bahagian Shah Alam. VIP yang hadir Najib.

yang sabotaj majlis ini adalah Ketua Pemuda UMNO Selangor Suhaimi Ghazali,Naib Ketua Pemuda Zainuri,Bendahari Samad Dawood dan Azmir KP Puchong.

ayuh..rakyat kita desak seluruh Ketua Pemuda UMNO letak jawatan beramai-ramai secara terhormat. adakan pemilihan semula !
Pemuda UMNO sudah tidak layak menjadi wakil suara orang melayu !
Ini masalah dengan UMNO terutama sekali IQ budak-budak Pemuda. Sudah dibilang KJ itu akan terus merosakkan UMNO tapi semua menikus. Alasan feveret "berilah dia peluang". ...Baguih juga ada blog macam anak omak yang hentam no mercy pada KJ.
Mungkin mereka berempat ini tidak berpuas hati dengan Dato' Seri Najib dan sengaja mahu menunjukkan protes mereka kepada Perdana Menteri kerana tidak melantik Khairy Jamaluddin menjawat jawatan di dalam kabinet?

Mungkin juga kerana mereka-mereka berempat ini tidak punya masa untuk berhari raya bersama Perdana Menteri dan pemimpin UMNO Selangor yang lain?

Mungkin kerana mereka tidak "memberi muka" atau hormat kepada Presiden UMNO yang juga Pengerusi Perhubungan Negeri Selangor?

Mungkin juga mereka tidak mahu beramah mesra dengan Perdana Menteri dan para pemimpin UMNO lain kerana tidak setaraf dengan Khairy Jamaluddin?

Atau Khairy Jamaluddin mengarahkan orang-orang kuatnya ini supaya tidak hadir ke Majlis tersebut kerana sakit hati pada Perdana Menteri?
Sumber: Mykmu.net

1 comment:

Anonymous said...

akibat tamak haloba,cepat nak berkuasa gila nak jadi pm,akhirnya si kera juling kj ni akan jadi macam nuar jubur.