Monday, September 20, 2010

Bukan Saja Ronnie...DAP Memang Chi-Bai.

Protes Menyesal Pilih Taiko Ronnie

Kira-kira 30 penduduk Pandamaran berhimpun di pejabat ADUN Pandamaran yang juga exco kerajaan Selangor, Ronnie Liu, untuk mendesak beliau meletak jawatan.

Mereka turut membawa kain rentang dan sepanduk bagi menyuarakan ketidakpuasan mereka, dan berhimpun di situ selama kira-kira sejam. Mereka tidak tidak puas hati kerana mendakwa Ronnie kurang menyediakan perkhidmatan kepada pengundi di situ.

Seorang penduduk yang menyertai protes tersebut, Tew Leong Yew memberitahu Malaysiakini bahawa Ronnie tidak pernah melawat kawasan untuk menyelesaikan masalah mereka, dan sebaliknya menuduhnya hanya sibuk menguatkan kedudukan politiknya.

"Bahkan prestasi (bekas ADUN MCA) Teh Kim Poo lebih baik. Kami menyesal mengundi Ronnie," tegas Tew. Penduduk juga merasakan bahawa DAP secara tidak adil telah memecat Tee Boon Hock, yang didakwa mereka orang yang benar-benar bekerja di kawasan tersebut.

------------------------------------------------------------------
Jangan salah sangka, bukan nak bekap Tee Boon Hock pasal ini chi-bai juga tak boleh pakai.Kena tahu, DAP itu komunis moden yang bermulut manis macam nak mengorat anak dara. Nasihat pada rakyat Pandamaran, next election jangan buang tebiat lagi nak bagi muka pada DAP. Halau jer terus...

1 comment:

YANG GAMBI said...

Sejak dari zaman tok nenek kawan lagi dah peringatkan, jangan percaya dengan propanganda komunis... inilah akibatnya..