Friday, February 19, 2010

Seruan Solat Hajat Buka Hati Anwar

Dijemput semua umat Islam untuk hadir ke Stadium Melawati, Shah Alam pada 20 Feb 2010 jam 7.30 malam untuk bersama-sama mengadakan Solat Hajat bagi menunjukkan kebenaran diatas perbicaraan kes Sodomi II Anwar Ibrahim CIFUT dan memohon kepada Allah S.W.T supaya Anwar Ibrahim CIFUT tidak lagi melengah-lengahkan kes dan berani berhadapan dengan Mohd Saiful yang konsisten mencari keadilan setelah diraba, dicium, dihina dan diliwat oleh Anwar Ibrahim.

Aturcara majlis adalah Solat Maghrib dan Isyak kemudian Solat Hajat lepaih itu Anwar Ibrahim CIFUT akan memberi sedikit tazkirah menipu berkenaan perbicaraan liwat yang sedang dihadapinya. Anwar Ibrahim akan kelentong rakyat yang hadir termasuk supremo PAS yang memang wajib kena kelentong.

S: Kenapa mesti hadir.?

J: Untuk memohon kepada Allah S.W.T supaya Anwar Ibrahim CIFUT terbuka hati untuk menjadi lelaki sejati dan berhadapan dengan kebenaran.

S: Semasa Solat Hajat kita nak doa apa.?

J: Kita boleh doakan supaya Anwar tiada lagi penangguhan dan buat drama menipu melarikan diri. Kita doakan untuk rakyat sedar bahawa Anwar sudah takut untuk berhadapan dengan kebenaran dan bertaubat untuk tidak meraba-raba bontot dan paling penting untuk Saiful mencari keadilan.

S: Majlis tuh siapa yang anjurkan?

J: Macam biasa majlis begini Pakatan Rakyat yang terlebih excited buat terutamanya PAS. Anwar Ibrahim wajib hadir pasal ini majlis tribute untuk dia then DAP tapi DAP sembahyang ikut stail depa tak perlu pakai sejadah.

S: Siapa tok imam? Haji Azmin Ali atau Sheikh Gobalakrishnan?

J: Entah mungkin kot tapi Nik Aziz dalam senarai top list calon tok imam malam tu.

S: Last punya question, Shamsidar datang tak?

J: Errk..kalu Wan Azizah datang, Shamsidar duduk rumah la..

Jangan lupa untuk hadir kalu tok imam doa pelik-pelik, kita doa seperti yang dikatakan diatas tadi.

9 comments:

aliffnajmi said...

Soalan tambahan : Klu samsidar sorang2 kt umah, boleh colling2 tak?

Jawapan : Boleh, tp jgn pakai password 'leather man' sbb tu lama punya.

Hahaha...

Anonymous said...

Ya Allah ya tuhanku bukanlah hati Anwar cifut untuk datang ke mahkamah bicara. no more delay dan insafkanlah hamba mu itu.

amin

Anonymous said...

mana satu yang betul. pakatan yang buat ker blogger.?

Anonymous said...

garamanis adalah melayu bangsat sundal

Anak Lenggong said...

Solat hajat ni dah jadi sebagai mainan kepada melayu pas dan pkr...selalu didalam solat tu akan mendoakan supaya umno dimusnahkan..tetapi allah maha mengetahui..sekarang ini doa itu dimakbulkan dengan menterbalikkan doa tu kepada kaum yang berdoa..

Elok lah didalam sembahyang hajat besok dipohon supaya allah menunjukkan kebenaran dan menurunkan musibah kepada kepada siapa yang bersalah didalam kes nuar.

Anonymous said...

Salam garamanis,...ha,ha,ha...bagus sekali seruan ini...mengena betul bila CIFUT BABI MEMBACANYA..!

mudz said...

Apa nak jadi dengan Pakcik ni...semakin merepek dan meroyan pasal Anwar AlJuburi.

Nyesal aku singgah kat blog sial ni...tulis tu biar pro pakcik..umur semakin tua...bab solat hajat punpakcik nak merepek...dah tak ada modal ke?..'

Pakcik tulis pasal Jubor Ketat Saifool Al-Bontot ...syiok juga baca.

kesian aku pakcik ni.

merah said...

"...garamanis adalah melayu bangsat sundal..."

Ini mesti dari tulisan org yg dh pernah kena sodomi dek mangkok ayun tu. Sedapnya sampai terasa2 higga marah ya amat jika peliwatnya "disentuh". Liwat jgn tak liwatlepas tu jgn lupa peliwat dan yg sukat tahan bontot tu akan jadi umpan api neraka mcm umat Nabi Luth spt dinyatakn dlm Quran nul Kareem.

eXception said...

Ya Allah Ya Tuhanku... Semoga Yang Hak Pasti Berdiri dan Yang Bathil Pasti Jatuh....

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan