Thursday, February 18, 2010

Live Jln Duta: Karpal Spin Pendakwaraya Nak Lengahkan Sodomi II

Peliwat tegar sekali lagi dapat menangguhkan kes liwat buat kali 3 sepanjang perjalanan kes sodomi II. Pundekla, Karpal Singh berhujah nak tendang hakim yang bijaksana mengundurkan diri kerana gagal bertindak adil diatas repot Utusan yang sudah terang lagi jelas melaporkan apa yang berlaku dalam kamar mahkamah. Oleh kerana ketakutan maha dasyat Anwar atas pengaruh Utusan mengapa tidak disaman akhbar tersebut jika benar sudah bertindak menghina mahkamah.?

Lawyer OKU Anwar termasuk Karpal dan rakan-rakan sepakat mengutuk tindakan Pemuda UMNO yang berarak kutuk 50 Aussie kanggaroo campuri urusan negara. Depa cakap ianya menggangu prosiding kes yang sedang berjalan dan seolah-olah mengenakan tekanan pada sistem kehakiman negara. Karpal Singh pusing cerita kata pendakwaraya pula sudah melengah-lengahkan perbicaraan. What the heckk..!

Hari ini sudah masuk kali ke-3 Sodomi II bertangguh. Anwar tersenyum lagi kerana berjaya mempermainkan keadilan yang dicari Saiful. Dia sudah prepare nak buat ceramah road show masuk kampung untuk tipu dan auta orang kampung yang kononnya dia bersih macam kain kapan walaupun dia sendiri belum ready untuk dikapankan.

Sudah kantoi laporan Pusrawi yang tak pernah wujud masih lagi nak kata ini adalah konspirasi jahanamkan politik Anwar. Yang sebenarnya, Anwar sudah silap dan tak pernah nak bertaubat berubah untuk tidak raba bontot orang lagi. Nik Aziz dan budak-budak PAS masih tak sedar yang depa semua kena tipu pasal laporan Pusrawi yang dipalsukan oleh RPK si anak haram terbiar. Mana ada laporan Pusrawi, Saiful dah kata tak pernah buat pun. Itupun depa tak boleh pikiaq betapa penipunya Anwar Ibrahim.

"Justice Delay Is Justice Denied"

2 comments:

Anonymous said...

bro,

Anwar harus bertaubat. anwar penipu yang amat dashat. habis tipu orang kampung cam aku. yang dok permatang pauh lagi kuat kena tipu. nik aziz dan pas masih tak sedar diri.

anwar ibrahim harus bertaubat

Mordecai Kucai said...

Pas telah pun memesan jubah yang mempunyai kulit di belakang.

Seriau kena raba oleh tangan tangan yang nakal.

PKR pasti mempunya barisan klon kaki pecah stor kunyit....

Langkah berjaga jaga ini di ramalkan akan berkesan.

PKR - Mata
DAP - Roket

Pas - Lubang putih suci

Dari mata PKR yang nakal tumbuhlah keinginan yang membuak buak sehingga roket terangkat dan di sumbatkan ke lubang suci PAS.

Sejauh mana mereka melekat.... masa menentukan.

PAS telah di liwat oleh PKR melalui DAP.