Thursday, August 19, 2010

PKR Expert Main Isu Dan Lari...


Rakyat Malaysia dah boleh agak dan pikiaq trick jahat PKR. Budak-budak PKR memang hebat dalam kerja kotor macam ini. Anwar Ibrahim dan jentera psywar pun jenis main trick baling batu sembunyi tangan. Taktik depa bagi isu lepaih itu lari dan biaq rakyat terfikir dan salahkan orang lain.

Contoh macam mana RPK main isu romantis Saiful. Anwar dan Baiya Karpal konfiden ada bukti hubungan itu. Sebenarnya RPK duduk kangkang depan komputer tembak dari celah semak, langsung tak boleh percaya.

Dah banyak bukti tunjuk PKR desperado dan jenis bangsat main isu tanpa tunjukkan bukti dan mahu salahkan orang lain. PAS yang alim-alim kucing pun dah sama naik munafik sonsangkan ajaran Islam.

Lagi satu main isu dan tak percaya pada Polis.

Polis kesal dengan tindakan ahli politik Parti Keadilan Rakyat (PKR), M.S. Arjunan yang enggan memberi kerjasama dan menyembunyikan bukti berkenaan dakwaan seorang timbalan menteri terlibat dalam kegiatan tidak bermoral.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan berkata, sikap Arjunan itu hanya akan melewatkan proses siasatan yang sedang dilakukan.

Pada Selasa dalam sidang medianya Arjunan menyatakan mempunyai bukti kukuh, namun ianya hanya akan diberikan kepada peguamnya dan mendedahkannya setelah kes tersebut dibawa ke mahkamah.

Musa berkata Arjunan sepatutnya tahu bukti yang dimilikinya itu adalah penting bagi membolehkan siasatan lanjut dijalankan terhadap dakwaan yang dibuatnya.

"Kalau dia hanya nak bagi lawyer bukti tersebut, suruhlah lawyer yang siasat, kerana polis menyiasat berdasarkan bukti," katanya.

Musa berkata sekiraya terdapat asas yang kukuh berhubung dakwaan itu barulah polis akan memanggil Saravanan untuk memberi keterangan.

"Sudah tentu kita akan panggil (Saravanan)...tapi kita kena tengok dulu keterangan dari pemberi maklumat itu dan bukti-bukti yang dimiliki, kalau tidak ada keterangan bagaimana kita nak ambik keterangan orang yang didakwa.

"Kita nak tahu tarikh, masa bila ia berlaku, siapa mangsanya...kalau tidak ada mangsa, macamana nak siasat," katanya kepada pemberita selepas majlis Penganugerahan Kenaikan Pangkat Secara Medan di Ibu Pejabat Polis Daerah Subang Jaya di sini pada Rabu.

Beliau juga berkata sekiranya Arjunan enggan memberi kerjasama tersebut, maka dakwaan yang dibuatnya itu hanya berupa tohmahan semata-mata.

"Jangan berani cakap di luar sahaja dan bila polis panggil beri keterangan tidak beri kerjasama yang sepatutnya. Beliau harus dedahkan bukti tersebut," katanya.

Bila timbui PKR buat kain rentang pakai gambaq Sultan Johor, depa selamba tuduh kerja jahat orang lain. Ini trick yang sama dan modus operandi dah boleh baca. Plan budak-budak PKR tahu pemimpin depa akan tuduh orang lain yang buat.

Di Perak dulu pun depa berani nak lawan Sultan sampai sanggup berbaring pasal nak selamatkan cina komunis berkuasa

PKR Johor janganla desperado sampai murkakan Tuanku. Carilah idea yang lebih fresh dan inovatif.

No comments: