Thursday, August 05, 2010

Prof. Mahfuz...Saman Ekor Bloger Kerajaan Yang Start Dulu

Mr. Bean Gagal Slowtalk Tapi Serah Memo
Datuk Mahfuz Omar kecewa dengan pembatalan temu janji dengan Menteri Pengangkutan Datuk Seri Kong Cho Ha untuk membincangkan isu saman ekor pagi ini, tetapi beliau menyerahkan memorandum meminta agar dasar menyenarai hitam kenderaan digugurkan.

“Saya kecewa kerana gagal untuk mengadakan pertemuan dengan menteri bagi membincangkan perkara ini.
Sudahla Bean, perkara yang menjijikkan adalah cuba menjadi hero dengan idea orang lain. Sebijik perangai Yahudi yang tiru teori matematik saintis Arab dan jadikan hak milik sendiri.

Untuk pengetahun Mr Bean dan rangkaian pengawai khas yangd ibayaq khas untuk mencari isu-isu yang dibangkitkan bloger mesra kerajaan, isu minta kerajaan hightlight pasal saman ekor ini dimulakan oleh bloger mesra kerajaan ranking #8 Ruang Bicara Faisal dan difahamkan isu ini sudah diperhalusi oleh kerajaan.

Mr. Bean patut malu nak claim credit pada lebai-lebai PAS kononnya dia sebenarnya prihatin dengan masalah rakyat tambahan depa memang tak nak perpaduan Melayu tapi merayau-rayau dalam Felda untuk dapatkan undi Melayu.

Yang mana satu pendirian Mr. Bean dan kepimpinan lebai PAS. Nampak carca marba bila dah bersahabat dengan syaitan DAP.

Komentar otak dungu macam Mahfuz Omaq tidak akan dilayan

7 comments:

irs-Hursaini said...

Dari : Irs-Hursaini
Blog : irs-hursaini.blogspot

Salam..

Bila dia tahu 'ada pihak' yang sedang memperhalusi perihal saman ekor ni, tetapi tidak di war-warkan maka Mahfuz akan buat cerita dan skrip mesranya, dibubuhnya dalam media altenatif seperti Harakah.

Bila kerajaan setuju mengkaji semula saman ekor. Orang akan pandang Mahfuzlah yang berjaya menegur kerajaan, walhal ia adalah hasil kerja pihak lain.

Bijak tak?
Tak perlu belajar tinggi-tinggi utk jadi sebijak Mahfuz. Hanya sedikit akal.

Lembunya Punya susu, sapi dapat nama..

Anonymous said...

Lembu dengan Sapi adalah spesis yang sama2 bodoh, tetapi Sapi lagi lebeh bodoh pasai suka ciplak hak orang punya, biasalah kawan rapat Mat Sapu, dua2 memang suka sapu hak orang..

Keturunan Kawark kampong...

Anonymous said...

Ape nak di perdebatkan hal sape yang bawa dulu isu nie...... Lantak la sape mula dulu pun, benda baik, sama-sama la perjuang.. Pada aku, Dato' mahfuz takde plak dia kata dialah dulu yang angkat naik isu nie.... dia cuma gerakkan bagi pihak PAS... Kalu UMNO atau bloggers2 sama tak setuju dgn isu saman ekor ni... gerakkan je lah.... taknak sama2 ngan PAS pun lantak la.... ape kecoh-kecoh sangat.....

Anonymous said...

Geli hati aku tengok gambar Mahfuz Mr. Bean senyum, sebiji macam Tupai Tua...Alahai tak ada gambar lain ke? kalau budak2 tengok sah menjerit punya...

Anonymous said...

yang admin ini tak puas hati ialah mahfuz nak jadi hero isu yang diciplak dari orang lain. maknanya jika dah tahu menciplak jangan lah nak kondem orang lain. fokus dan buat yang terbaik, ini mengutuk orang pulak bila KJ pun bangkitkan perkara yang sama. KJ pun memang satu sen pun tak berguna, mahfuz pun sama juga bila dah kedua-duanya pun lembub janganlah tuduh orang lain pun lembu.

sory admin blog

naDim'IQ said...

kerajaan pimpinan ISLAM & MELAYU sedia ada tidak terniat mengabaikan RAKYAT walau ada SEGELINTIR yg terabai...

dari DIJAJAH menjadi PEMERINTAH
dari BASIKAL ke MOTOKAR
dari KEBUN ke KEDAI
dari PERIGI ke PAIP AIR
dari MINYAK TANAH ke ELEKTRIK
dari PETANI ke UNIVERSITI
dari segenap penjuru diberi RUANG & PELUANG untuk BERJAYA..

Xpaham wa naper generasi MUDA yg MENTAH POLITIK beriya-iya nak tengok KERAJAAN jatuh tersungkur di tangan PAKATAN HARAM..
padahal IKON PEMBANGKANG terdiri dari mereka-mereka yg bergelar SAMPAH/BAKTERIA dalam KERAJAAN or PARTI dan telah di REJECT bagi tujuan INTEGRITI..
pi mai pi mai bangsa MELAYU gak yg terima penampar lantaran PEMIMPIN MELAYU yg GILA KUASA like BABI (Bro AnuWAR Bin Ibrahim)...

MELAYU pecah belah ISLAM boleh TEGUH ke???
BUKTI depan mata, sejak PAKATAN HARAM menang 'BESAU' dlm sejarah PEMBANGKANG.. ISLAM & MELAYU terlalu mudah diPIJAK!!!

Anonymous said...

"Bila dia tahu 'ada pihak' yang sedang memperhalusi perihal saman ekor ni, tetapi tidak di war-warkan maka Mahfuz akan buat cerita dan skrip mesranya, dibubuhnya dalam media altenatif seperti Harakah."

lain kali jangan buat dalam senyap, bila dah ada idea penyelesaian hebahkan dalam tv ke surat khabar ke supaya orang lain juga dapat tahu ni tidak buat senyap2. Bila orang buat kita kata macam-macamlah jangan gitu