Tuesday, August 10, 2010

Melayu PAS Dah Buat..Cina PKR Tambah Lagi.

...Selepas melayu PAS Aduka Taruna, muncul pula anak haram Cina PKR mahu menduga Institusi Diraja Johor.

Baginda merakamkan kekesalan dalam titah semasa singgah dalam pusingan kedua program Kembara Mahkota Johor, akibat tindakan yang disifatkan:

“Ada pihak (PKR) yang cuba mengheret saya dalam kancah politik, dengan memaparkan gambar saya (dalam kempen mereka). Perbuatan ini adalah biadap dan kurang ajar. Saya tahu Polis akan menyiasat perbuatan ini” dan menyambung “Pada rakyat Johor janganlah jadi bodoh dan terpedaya dengan hasutan ini. Mereka ini tiada pendirian hidup. Saya tidak mahu rakyat Johor dipecah belahkan rakyat dengan golongan ini”.

Sambung disini

3 comments:

Megat Alam Gempita said...

Ini baru permulaan. Akan ada yang lebih dan tersangat kurang ajar lagi akan muncul seperti mana yang telah mereka rancangkan. Tunggu dan apabila tiba masanya kita akan bertindak...

Daulat Tuanku!!!

Melayu Pasir Gudang said...

tindakkan kurang ajar. meletakkan gambar baginda tuanku lebih bawah daripada al juburi wal yahudi, satu penghinaan di negeri sendiri. aku minta mereka yang bertanggungjawab ini segera di kenakan tindakkan

Anonymous said...

Bilalah agaknya KDN akan betul-betul bertindak atas semua ini.Setiap apa yang depa buat langsung tak dak respon dari pihak kerajaan seolah-olah semuanya tak salah.Apakah pihak kerajaan mahu rakyat yang bertindak sendiri?Atau pihak kerajaan dah memang mau melihat Malaysia, Raja dan Melayu berkubur terus. PM Najib tolong bertindak tegas jangan sampai dah hancur baru bertindak.Kami masih sayang negara Malaysia, Raja dan Bangsa Melayu.