Monday, August 30, 2010

PAS Cuma Berani Didalam Kelambu.

Kala ini heboh PAS dok pertahan Teo, YB DAP yang pernah berhasrat nak halau melayu pada tahun 1969 masuk masjid. Nik Ajis konsisten kata boleh, Salahuddin Puduraya pun sama naik pun kata tiada masalah. Mr Bean tak payah cakap tak tulih pun dah tau kepala lutut dia bergegar kat mana.

Dr. Asri pula bidas tolol PAS yang spin kata dia sokong YB Teo dari DAP yang pernah berhasrat nak halau Melayu pada 1969. Dr. Asri bidas balik laporan dungu setengah masak tolol pembangkang.

Beliau tegaskan beberapa perkara antaranya:-
Bukan Muslim, bahkan Muslim juga tidak boleh menggunakan masjid untuk tujuan politik puak dan peribadi. - Dengaq tuh, Teo masuk masjid bagi derma dan 'tazkirah' itu untuk cari undi melayu.
Nik Ajis dan Mr. Bean terlupa akan hal ini. Benda ini dulu yang perlu depa dan tolol PAS pertahan tapi buat tak tau pasal menikus macam kura-kura. Menikus pasal takut dengan betis Teresa Kok yang putih gebu dan berselirat urat



Itula, bila UMNO spin korang kata cetek ilmu agama tapi kes signboard itu dulu UMNO juga yang jadi juara bila UMNO spin bukan Islam masuk surau melompat pula tolol PAS.

Jangan kita lupa DAP yang pernah berhasrat nak halau Melayu pada 1969 sudah kurang ajar nak hapus tulis jawi.

Bab nak jaga kesucian Islam ini dah boleh nak harapkan PAS. Beraninya cuma di dalam kelambu. Dah tak boleh pikiaq mulut manis DAP yang sudah terang tolak negara Islam ala PAS.

2 comments:

Anonymous said...

aku tolong komen la memandangkan xde orang komen.....1969..Cina Gerakan menang besar...yang lawan melayu..bodoh ko ni ...UMNO xde telur...kes murtad pun xleh wat apa..hudud takut nak buat..takut kat MCA..hehehe...UMNO perintah tapi Melayu miskin..cina kaya..hehehe...sudahla....orang dah xbodo mcm ko ..UMNO totok...

Anonymous said...

Eleh,hanya benda vulnerable saja nak komenlah,kalau berhujah dengan fakta tak nak,kaulah pondan... PAS yang sibuk hudud dua hudud tiga kali hudud hanya PAS islam, tarik undi dengan hudud,BN tak pernah janji hudud sebab susah dilaksanakan dengan rakyat pelbagai kaum... takut laksana hudud ko dulu yg kena rodok dengan sulakan.