Tuesday, October 18, 2011

Awas! Guan Eng Sedang Bina Simpati Rakyat

Kes sexual harrasment anak lelaki Guan Eng amat menarik. Guan Eng adalah khalifah sikat rambut tepi yang bermuka manis tapi berlidah biawak. Ciri-ciri seorang peniaga cina yang bijak mengaut keuntungan dengan janji-janji manis.

Guan Eng ketika ini sedang membina momentum simpati rakyat khususnya penyokong tegar PAS dan masyarakat cina. Guan Eng mahu rakyat simpati pada dia sekeluarga terutamanya pada anak lelakinya yang jahat dan sex maniac.

Kenyataan yang dikeluarkan Guan Eng lebih berkisar memujuk dan meraih simpati. Dia mahu rakyat tahu bahawa anaknya kini sedang trauma dan hampir gila dengan pendedahan kes raba buah dada. 

Jika kita masih ingat tragedi kematian Teoh Beng Hock 2 tahun dulu. Apabila TBH mengambil jalan pintas terjun hanya kerana mahu menyelamatkan kerajaan suci DAP. Habis DAP manipulasi kematian TBH untuk mengalih perhatian rakyat terhadap isu pokok yang sedang berlaku. Jika tak kerana DAP seleweng dan buat kerja kotor bela gangster dan rasuah, TBH takkan dipanggil ke SPRM untuk diambil keterangan.

Lihatlah pada kenyataan Guan Eng, kebanyakan mahu rakyat simpati pada anak lelakinya. Macam tak logik anak nak tukaq sekolah hanya kerana mahu simpan rambut panjang sikit.

Guan Eng akan terus memainkan isu trauma anaknya untuk alih perhatian rakyat daripada kasihan kepada mangsa yang fobia untuk bersekolah dan berpacaran.

1 comment:

WakJ Zoner said...

Salam Bro

Kita tukar isu TRUMA yg dialami anak cina ni kpd isu KESERONOKAN meraba nenen.

Jgn birkan rasa simpati menyelubugi perbutan tak bermoral tu dan akhirnya masyarakat menggaggap tabiat meraba dikalagan pelajar sekolah adalah perkara NORMAL...