Monday, March 21, 2011

Video Anwar: Beranikah Anwar Bersumpah.

Dato' T memang bikin ribut. Ribut pula bukan sebarangan punya ribut. Selesai tsunami di Jepun mai pula tsunami di Malaysia. Rafizi dalam twitternya mengutuk Dato' T. Katanya Dato' T ini orangnya berperut buncit. Tak kisahlah dia nie perut buncit atau sasa yang penting dia ada kerandut berani dedahkan kelakuan sumbang seorang 'anugerah tuhan'.

Mengikut kisah lama, jika seseorang itu 'anugerah tuhan' pasti dia berperibadi yang baik-baik, mulia, warak dan tak kurangnya dia seorang yang karamah. Dalam kes anugerah tuhan versi anak haram contohnya bersepah-sepah kat dunia juga terkesan berada di Malaysia. Namanya Anwar Ibrahim, antara manusia anugerah tuhan.

Mengikut cerita, video seks Anwar terakam di sebuah hotel murah. Boleh jadi di Pudu mahupun Grand Seasons pasal ini adalah lokasi reban ayam kelas mewah. Aksi terlarang Anwar mungkin telah dirakam secara tidak sengaja memandangkan kenyataan daripada Dato' T memperlihatkan kegiatan hotel ini merakam aksi curi pengunjung telah dilakukan berulang kali.

Dengan aksi dirakam 4 buah kamera mana mungkin Anwar boleh menafikan scene tersebut itupun jika Anwar berani untuk menafikan penglibatan dan bersumpah laknat membersihkan namanya. Boleh bagi jaminan kerat jari, anak haram ini pasti tidak akan mahu bersumpah laknat sama macam kes liwat yang sedang dihadapinya.

Hai, mengamuklah Kak Wan, menjerit-jerit lagi Ehsan minta daddy dia bersumpah.

Kita tunggu dan lihat.....

2 comments:

Jeepers Creepers said...

apa kaitan perut datuk t dengan video ni hahahaha.

kalau kak wan boleh selamba badak lagi dengan perbuatan laki dia, aku memang respek habis ler..hati dia memang keras macam batu hahaha.

Anonymous said...

suruh anuwar bersumpah laknat terhadap video ni...ada brani ka???