Wednesday, March 23, 2011

Anwar, Jangan Melawan Takdir

Alahai...
Ada perkara ajaib yang berlaku di mahkamah hari ini. Hakim menitahkan 3 bukti yang ditolak sebelum ini diterima semula. Anwar nak cakap apa lagi. Karpal Singh mahu  bangun keluar terjun tingkap untuk stunt ala-ala Teoh Beng Hock.
Ketika hakim membacakan keputusan rayuan pasukan pendakwaraya, Anwar kelihatan sugul teguih berubah air muka. Keningnya mengalahkan Ziana Zain. Tak keruan mendengar keputusan penghakiman. Apa lagi ilmu temberang mahu digunapakai. Sudah jelas Tiada..yii..lek..boliyau..!
Keputusan hakim secara tidak langsung mendekatkan Anwar kepada Sungai Buloh. Itu tempat yang paling ideal untuk manusia gila seks seperti Anwar. Sudahlah video seks tersebar, Sodomi II pula makin jelas penama siapa perlakunya.
Pada Anwar, jangan melawan Qada dan Qadar.
Mahkamah Tinggi di sini hari ini memutuskan tuala kecil `Good Morning’, berus gigi dan botol minuman jenama Cactus serta segala hasil ujian asid deoksiribonukleik (DNA) yang dilakukan ke atas barangan tersebut boleh diterima masuk sebagai bukti.
Keputusan itu dibuat selepas mendengar keterangan Pegawai Penyiasat, Supritendan Judy Blacious Pereira menunjukkan penahanan Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 17 Julai 2008 adalah sah dan mengikut undang-undang.
Ekoran keputusan itu, Peguam Cara Negara II, Datuk Mohamad Yusof Zainal Abiden memaklumkan akan memanggil semula dua orang saksi iaitu Ahli Kimia, Nor Aidora Saedon dan Pakar Forensik, Amidon Anan untuk mengemukakan bukti dan hasil ujian DNA yang dibuat ke atas barangan tersebut.
Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah bagaimanapun menolak permohonan pihak pendakwaan untuk mengarahkan Anwar memberi sampel DNA kerana tiada peruntukan undang-undang untuk berbuat demikian. - Utusan -

1 comment:

Anonymous said...

SLM BRO...AKHIRNYA BUKTI YG LEBIH SAHIH JUGA DI TERIMA..HARAP2 LEPAS NI TAKDE TANGGUH2 LAGI HUHUHU