Thursday, February 25, 2010

Skandal Terlarang Dan Dunia Air Mazi PAS

Sebelum kes cekup ada lagi kes yang lebih hangat.Skandal seks terlarang pemimpin PAS pernah direveal sebelum ini tetapi pendedahan secara detail tidak diulang tayang.

Diberitahu bahawa teman wanita yang menjadi mempunyai skandal dengan si polan (Supremo PAS) ini bertugas di kaunter penjualan tiket di sana iaitu di kaunter bernombor 15 (Sutera Liner) dan 59 (Ekspress Maharani). Untuk makluman sahabat blogger, dua kaunter ini di bawah pengurusan wanita tersebut.


Dinyatakan bahawa si polan ini mempunyai hubungan yang intim (bukan secara fizikal yang kerap) melalui pelbagai cara perhubungan dengan seorang wanita berumur 40-an yang tinggal di Batu 16 Rawang. Wanita tersebut juga sudah bersuami dan mempunyai beberapa orang anak dan bekerja di Puduraya. Wanita tersebut dipanggil INTAN oleh si polan tersebut yang selalu menjadikan Puduraya sebagai transit untuk bergerak ke kampung halamannya. Maklumlah, tugas seorang YB PAS yang agak sibuk ke sana ke mari.

Tambahan pula YB ini tidak mempunyai pemandu khas kerana bajet yang tidak mengizinkan. Lagipun dengan menaiki bas, YB tersebut mempunyai banyak masa untuk berehat (tidur gamaknya) sebelum menjalankan khidmatnya di pentas-pentas ceramah dan melayan keluarga tercinta. Buat pengetahuan semua, isteri YB ini telah menjalani pembedahan di jantung dan pastinya 'mengurangkan' ummmppphhh semasa 'bersama'.

Tak puih hati baca boleh klik kat sini

Lagi satu kes cekup di Kota Bahru. Pusing balik, Kota Bahru sapa taiko kalu bukan PAS.

Akibat tidak tahan godaan syaitan, seorang ustaz didakwa tergamak menggoda seorang gadis bawah umur dengan tayangan video lucah melalui komputer riba miliknya.Rangsangan video lucah terbabit menyebabkan ‘kekasihnya’ itu berahi sebelum mereka meneruskan adegan ‘panas’ dalam sebuah kereta di tempat sunyi.Namun, adegan asmara itu hanya mampu bertahan beberapa minit apabila pasangan terbabit dicekup sepasukan ahli Skim Rondaan Sukarela
(SRS).

Boleh ringankan jari klik kat sini

Dulu kita riuh dengaq Mat Sabun kena khalwat tapi dah setel lepaih jumpa Nik Aziz. Dasyat PAS disebalik berkopiah celak siang malam, ayat anak-anak gadis untuk berbuat baik dunia akhirat tapi sebenarnya kepala dah masuk air. Baik anak buah atau supremo mengata orang cukup hebat tapi sebenarnya depa yang lebih syaitan.

1 comment:

Anonymous said...

Bro..

sapa YB PAS tu.?