Thursday, December 08, 2011

Panas! SAMM Akui Video Seks Anwar Adalah Tulen

Chegu Bard mengesahkan bahawa secara personal dia telah menonton video seks Anwar Ibrahim. Walaupun kenyataannya di Malaysiakini dibaca agar tidak menampakkan dia bersetuju pelakon video itu adalah bossnya tetapi siapa yang tahu bahawa dia yakin itu adalah Anwar Ibrahim.

Dimata PKR, Chegu Bard mahu dilihat senada dengan Johari Abdul bahawa semua itu adalah fitnah tehadap Anwar Ibrahim tetapi dalam kelompok SAMM, mereka menyakini itu adalah Anwar Ibrahim.

Pada siapa yang berada dalam kelompok SAMM seperti Sani, Ketua AMK Rembau, Habib, Ketua AMK Sik dan blogger Edy dari edyesdotcom, video seks Anwar Ibrahim adalah kisah benar dan bukan bahan tempered untuk diada-adakan. Pendek kata, SAMM tahu pelakon video itu adalah komfom pelakonnya Anwar Ibrahim.

SAMM mengakui video itu tulen dan kerap menjadi bahan lawak dalam inner circle kelompok SAMM. Semasa rapat pengurusan di sebuah banglo di Shah Alam, topik video seks Anwar antara bahan santai sebelum berendam di swimming pool belakang banglo.

Semua orang tahu betapa konsistennya Chegu Bard mengadakan program santai petang seluruh Malaysia untuk menjual buku Fitnah dan Imelda Rosmah. Konsistensi ini adalah selaras dengan cita-citanya untuk bertanding di Rembau berhadapan dengan Khairy Jamaluddin. 

Bagi Chegu Bard, kejayaanya untuk menumbangkan KJ adalah kejayaan anak muda menumbangkan kesombongan menantu Pak Lah. Itu yang diimpikan Chegu Bard.

Berbalik kepada video pengakuan Chegu Bard, tiada siapa yang tahu bahawa Chegu Bard secara peribadi mengesahkan itu adalah Anwar Ibrahim kerana diakui pada saat Chegu Bard dijemput untuk menonton, Datuk Eskay telah siap sedia dengan 'gadjet' keramatnya.

Itu yang Johari Abdul terkena.

Seperti yang didedahkan Papagomo, pasti ada cerita hangat yang mahu dikongsi berkenaan pengakuan Chegu Bard. Bimbang didedahkan makanya cita-cita Chegu Bard untuk pergi lebih jauh dalam PKR pasti diperhatikan dengan curiga.

Dalam hal ini, dimana standi Chegu Bard yang memuja pemimpin tidak bermoral sebagai harapan baru untuk Malaysia?

7 comments:

Malaysia said...

salam ziarah..mohon link: www.malaysiaaktif.my

Malaysia said...

salam ziarah..mohon link: www.malaysiaaktif.my

Anonymous said...

dalam pkr nie macam-macam perkara aneh yang ada....

susah kalu form goverment malaysia kalu sikap mcm nie....

RH said...

Orang bodoh pun tahu itu adalah anuar. tak payah nak perbodohkan orang bodoh lagi, nanti orang yang cerdik lebih bodoh dari orang bodoh.
Seluruh dunia dah tahu. Usah berdalih lagi. Kenapa. Takuk akan realiti....? Atau saja nak pusing2 harap2 terjadi keajaipan?

Haiyaaa... please laa..

Anonymous said...

sia sahaja dia bertanding di rembau walaupun dalam satu dua perkara aku tak berapa setuju dengan KJ tapi aku namapak peluang bard tipis sangat-sangat

datuksiron said...

Aku orang Rembau, jgn mimpi Bard nak menang di sana. Akan aku perjuangkan supaya dia kalah teruk kalau berani bertanding di Rembau.

datuksiron said...

Aku orang Rembau, jgn mimpi Bard nak menang di sana. Akan aku perjuangkan supaya dia kalah teruk kalau berani bertanding di Rembau.