Tuesday, June 21, 2011

Lagi Divert Mahu Salahkan Perkasa


Menyambung dari sini bagaimana jentera psywar PKR mahu menyalahkan PERKASA yang kononnya akan membuat provokasi dan pertembungan yang dasyat

Nampak gaya PAS sudah mula mahu menyalahkan orang lain bila mengetahui banyak laporan Polis dibuat oleh pelbagai pihak. Dari NGO hingga orang perseorangan laporan Polis kini hampir mencecah 800 telah dibuat.

PAS sedar, demo kali ini bukan semudah tahun 2007 dulu. Demo kali ini telah mengundang rasa marah dan tidak puas hati rakyat. Orang melayu hari ini pakat-pakat menyumpah dan meludah dengan konsistensi PAS. Ibarat sudah tersepit dan tak mungkin dapat patah balik semula. Padan muka sama lebai ortodok dunggu PAS

Dalam banyak event yang dianjur PAS, kenyataan seperti diatas acap kali disuarakan. Kita kena tahu provokasi bodoh dan sebegini selalunya akan dimulakan oleh pembangkang. Untuk memahami lebih rasional, amarah yang berapi dalam pembangkang memang dah tak bole nak kontrol. 

Berlaga bahu pasti rasa nak bertumbuk. Jiwa rebellious ini dah sebati dalam jiwa pembangkang yang bebal. Untuk selamat baik depa semua salahkan orang lain.

Habis cerita. . . . .

No comments: