Tuesday, September 21, 2010

Benarkah Azizah Akan Failkan Cerai?


Hai...badan takla rasa letih sangat tapi otak yang letih pikiokan pasal politik kat Malaysia ini. PKR dengan lagak poyo menjelang pemilihan, Anwar dengan konsistensi liwatkan kes, UMNO dengan sikap paria Pemudanya dan macam-macam lagi.

Malam tadi sempat berjumpa dengan geng-geng PKR Perak yang pro Mustafa. Betoi juga apa yang ditulis dalam sebuah blog. Jika Mustafa tak cekap dengan taktik Anwar alamatnya Mustafa akan kena liwat dengan gebang Anwar.

Dalam dok sembang macam-macam perkara ada satu benda yang sangat menarik dan mungkin juga boleh jadi real. Ini berita bukan main-main pasal kisah rumah tangga Anwar sudah leaking walau ditampal dengan lakonan ke mahkamah bersama-sama.
Kisahnya macam ini....

Anwar bertegas mahu Azmin jadi second man PKR dengan alasan menipu ahli, Azmin ideal berganding dengan Azizah. Tapi lakon Anwar bukan boleh pakai pasal Azmin sudah grip teloq Anwar berkeras jawatan itu dia yang punya.

Azizah yang kecewanya sampai mati sudah umum Zaid pilihannya. Itu pun melalui Nurul Izzah. Walaupun komen Nurul Izzah manis dan playsafe tapi orang lama PKR tahu itu adalah kehendak Azizah. Mahukah Azizah berganding dengan perampas kasih sayang suaminya sendiri.?

Azizah akan bagi option dengan Anwar, samada ikut kehendaknya atau Anwar ikut rentak Azmin. Ini yang payah, bagi kita kesetiaan isteri jangan dibuat main-main. Macam itu Azizah setia membela Anwar sejak dulu sampai sekarang tapi kuku tajam Azizah belum lagi menggerunkan Anwar.

Seorang teman mengkhabarkan, jika Anwar gila berkeras sayang Azmin sehingga ,meletakkan kesetiaan Azizah di tangga kedua, Azizah akan buat sesuatu yang tak tergambar gerunnya. Zuraida gedebe pun akan menangis dan terkedu jika Azizah berkeras keluarkan secret weaponnya itu.

Kata sahabat....

Azizah akan menuntut cerai dari Anwar. Sejarah perkahwinan 30 tahun akan runtuh. Berkuburlah hikayat penubuhan parti politik kerana ditubuhkan hanya untuk membebaskan seorang peliwat. Bini yang mana tak tension dengan nafsu songsang suami.

Dendam yang terbuku lama akan meletup. Makanya, baik Azmin atau Anwar semua tak dapat menyelamatkan diri sendiri dan bertanggunglah lagi kes liwat sampai bila-bila.

Macam mana Azizah bertempik marahkan Anwar jangan dipandang enteng sawan gila Azizah yang belum kelihatan lagi.

1 comment:

Anonymous said...

Lu betul orang gila dan tak ada otak.
Jangan menghebahkan berita fitnah kerana ia akan memakan diri sendiri.