Monday, September 06, 2010

Apa Reaksi DAP Pada Kempen Ini?


Blog ini terpanggil untuk menyokong kempen ludah muka Namewee chi-bai pasal sudah kasi marah sama orang Melayu. Video rasis Namewee chi-bai gagal ditangani Hishammuddin dengan berkesan. Kalu jumpa chi-bai Namewee jangan lupa ludah dan ucap...lancau lu..!!

Amat menarik kenyataan Paneh Miang yang baru publish artikel kat sini
Inilah masalahnya apabila manusia yang tidak pernah hidup susah sejak kecil (bangsawan boy), diberi pula amanah dalam teraju pemerintahan negara...hasilnya hancus. Hishamuddin yang diangkat menjadi pemimpin kerana lahir daripada keturunan mantan Perdana Menteri, menyebabkan beliau yang lama hidup dalam keselesaan telah membentuk peribadi yang 'slow' dan lemah.

Jadi siapa yang patut dipersalahkan? Sudah tentulah perwakilan bingai yang meletakkan orang bacul seperti Hisham di kerusi Naib Presiden Umno, termasuk musuh dalam selimut seperti Zahid Hamidi yang juga di kerusi Naib Presiden, spesis korup seperti Khairy sebagai Ketua Pemuda, Nazri Aziz paloi di kerusi MT, dan sekian banyak lagi individu yang diletakkan di kedudukan yang tidak sepatutnya dalam hirarki kepimpinan Umno hari ini. Jadi siapakah yang bersalah memilih mereka? Sudah pastinya ahli-ahli Umno.
Kita tunggu apa Kit Siang panteq nak kata pada kempen ini.?

No comments: