Wednesday, September 29, 2010

Warga Emas Penaga Dah Tak Boleh Sabaq.

Mendapat khabar dari blog pisau@Maharaja Penang yang pukui Guan Eng kaw-kaw. Sebelum ini, Guan Eng nafikan sumber duit wang ehsan bukan dari duit judi. Dia syok spin statement tak mau layan pendedahan pisau. Dengan PAS totok Guan Eng boleh haria auta tapi dengan blogger silap besaq dia declare WAR.

Pisau selamber sardin dedah majlis serah duit wang ehsan yang dibuat di DUN Penaga. Ramai juga yang datang dan pulangkan balik duit haram tu. Macam biasa bila ada bola tanggung macam nie, Dato' Azhar musti jadi frontline. Ini yang bagus bukan macam KJ yang lembik macam biskut meri rendam dalam kopi O.

Yang bestnya, TV3 kasi frontpage news ini. Nasruddin Tantaik, hang tunggula penjelasan Guan Eng sampai kiamat tapi orang tua Penang dah tak boleh sabaq. Na tunggu Malik Kassim dan Nasruddin Tantaik depa berdua dah kena grip teloq.

Apa yang nampak, orang Melayu dah tak boleh terima cara DAP perintah dan main isu yang ala-ala komunis dan membangsatkan orang Melayu. PAS totok harap-harap sedaq diri. 2 DUN di Penang pun dah rasa besaq macam kontrol bangunan SUK.

Kalu lepaih nie dalam Harakah keluar statement desakan UMNO suruh pulangkan duit itu, pundek...kita boleh kasi pada editor Harakah. Ini majlis kesucian dibuat atas inisiatif penerima wang ehsan dan bukan tajaan UMNO.

Yelah, Dato' Azhar itu memang hardcore UMNO pasal orang tua Penaga nak tunggu Malik Kassim dan Lebai Nasruddin buat majlis pulang duit sampai kiamat pun takkan buat. Menikus macam kura-kura.

Kita ucapkan terima kasih pada pembangkang yang bagi kita celik IT dan guna blog untuk gaduh dengan bloger depa. Tapi ada pula yang gunapakai bloger untuk menyamun duit kerajaan. Tang nie, PAS selalu kena main dengan bloger depa.

1 comment:

Anonymous said...

Aljuburi kata "Biasak la mkn hasil judi..i pun amik what"