Wednesday, December 08, 2010

Pundekla Yusmadi Falsampah....

Lanchow betoi....
KUALA LUMPUR 7 Dis - Ahli Parlimen Balik Pulau Yusmadi Yusoff menyarankan agar negara-negara Pertubuhan Persidangan Islam (OIC) yang mana Malaysia adalah anggota tetapnya menghulurkan bantuan kecemasan dan peralatan atas dasar kemanunsiaan kepada Israel yang kini berdepan dengan bencana kebakaran yang telah meragut lebih 140 nyawa rakyat negara itu.

Yusmadi berkata walaupun konflik Palestin-Israel yang berpanjangan sejak 1947 dan telah mengorbankan beribu-ribu rakyat kedua belah pihak dalam peperangan dan persengketaan, kejadian kebakaran hutan di wilayah tengah Israel sejak hampir seminggu lalu memberi peluang bagi kedua-dua seteru lama untuk saling bantu membantu serta mewujudkan keadaan yang memungkinan keamanan abadi di negara Palestin yang kini di jajah oleh Israel.
Berita camnie tak perlu dipanjangkan, menyakitkan hati.....

Kepundek macam nie ada hati nak tadbir bumi Malaysia yang jadikan agama Islam sebagai agama rasmi. Satu dunia Islam laknat Israel yahudi bangsa perosak Islam dengan bombing Palestin, bekas fellowship cabuk macam Yusmadi nak minta hantar bantuan kemanusiaan.

Kepala lanchow.....


Agen Yahudi macam Anwar tak payah nak tunjuk simpati dengan buat desakan bodoh macam tuh. Dia hanya gay tua yang takut bersumpah yang hanya tau nak stor kunyit sebagai penenang jiwa.

14 comments:

Anak Seberang said...

slm ziarah
pohon dpt paut dan follow kembali blog saya
TQ

Anonymous said...

kita pun dah faham bahawa isu israel sampai kiamat tak selesai,ada pulak kaki pengapu zionis nak promote berbaik dgn yahudi laknat.Dasar penyapu dan ketandusan idea nak cari publisiti murah.
Ada dia paham kesusah org,lagi di bunuh adalah..kita pulak nak bersusah payah tolong mereka.Tolong anjing lagi baik.yang lain selain yahudi ok.( boleh ku fikrkan..)(yahudi !pergi jahanam!)

Anonymous said...

yusmadi....hang ada pi...palastine....kalau lu tarak pi...itu otak janagn taruk dilutut...nanti orang cakap....terlalu pandaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...aku tengok hang nak tunjuik pandai...tapi tak pandai pun perasan

Wake UP! said...

fucker. just drop dead and die ok.

PundekYusmadi@YusmadiPundek said...

FUCK YOUR MAMA...
Yusmadiiiiiiii.....
Pundekkkkkkk...........

matrengganu said...

Itu la jadinya kalau budak masih berhingus di lantik sebagai wakil rakyat.........

Hingus...hingus...hingus...

Anonymous said...

Ini dia manusia yg hatinya macam bangkai biawak kena gelek atas jalan raya. banyak busuk. lebih layak jadi haiwan dpd jadi MP. Akainya sama taraf dgn Mahfutz Bean

Anonymous said...

AKu cabar engkau Yusmandi.Sila tinggalkan segera Tanah Air ini, nyah kau ke negara Israel yg kau cintai itu. Aku harap semua rakyat Palestin ludah kat muka Yusmandi Junub ini sebanyak 3 - 5 X seorang..Khakaaaakkk Ptuuuuiihhh, celaka kamu Yusmandi Haramjadah.

Anonymous said...

bodoh piang betoi mamat balik pulau ni...kalau takat sembang dok guna terma terma republican..tok dok sembang deraih la...jadi MP pun kira nasib la pasai 2008 tu dek kerana protes pada kepimpinan negara...PRU13 hang try bertanding lagi tengok..mangkok ayon betoi..dalam quran pun dah sebut kaum yahudi israel haram jadah ni sampai bila pun akan meletakkan orang islam sebagai seteru..idea kepala toya yusmadi ni mai dari kepala bapak " Mat King Leather " dia la tu...toya mat amin...haarrkkk tuihhhhhhhh

Mohd Ridzuan said...

Pemimpin sapo la ni?

CILAKO SUNGGUH

Anonymous said...

Yusmadi berkata walaupun konflik Palestin-Israel yang berpanjangan sejak 1947 dan telah mengorbankan beribu-ribu rakyat kedua belah pihak dalam peperangan dan persengketaan, kejadian kebakaran hutan di wilayah tengah Israel sejak hampir seminggu lalu memberi peluang bagi kedua-dua seteru lama untuk saling bantu membantu serta mewujudkan keadaan yang memungkinan keamanan abadi di negara Palestin yang kini di jajah oleh Israel. ??? betul tak nih? setau aku rakyat palestin yang terkorban beribu.. israel cuma ratusan je....

jebat berkokok said...

Teka teki..dalam ramai-ramai YB siapa yang paling bebal?

Anonymous said...

bangang hotak lu yusmadi nk anta bantuan.lu ni belajar je jd lawyer tp bodoh.kan terang2 kat muka suray no 2 passport malaysia dh tercatat israel xde hubungan dgn kita.kita mane ade hubungan diplomatik dgn israel.kita mana iktiraf kewudujan israel.apa kejadah nk bagi bantuan.kalau kita hantar bantuan,makna kita iktiraf kewujudan israel

Esperalzi said...

Pakatan Rosak memang pro-Israel pun! Apa nak hairankan kalau Yusmadi dari PKR suruh kita bantu Israel?

Kalau mereka perintah Malaysia dgn AnWAR Iberahi sbg PM, langkah pertama yg akan dilakukan kerajaan PR ialah menubuhkan hubungan diplomatik dgn Israel. AnWAR akan melawat Israel dan menyalakan api di Yad Vashem, ya itu tugu peringatan Yahudi di Jerusalem Barat. Gus Dur yg liberal dari Indonesia dah pun "ziarah" Yad Vashem, mungkin lepas ni giliran AbWAR pula jika dia jd PM. AnWAR pin liberal mcm Gus Dur dan peminat liberalisme ala Indonesia..

Lagi pun mengiktiraf Israel adalah keinginan DAP dan DAP akan paksa kerajaan PR iktiraf Israel, dan Nik Najis akan keluarkan "fatwa" nanti bhw tak salah berhubung diplomatik dgn Israel. Semuanya sudah dirangka oleh Pakatan Rosak ini.. sudah dlm agenda mereka tp mereka besar2kan kes APCO utk melindungi "keYahudian" mereka sendiri..

Kamu semua kena ingat bhw Pakatan Rosak kini sedang dlm proses mahu merobah dam menggoncang semua status quo ante dan pegangan yg sedia ada. Mereka mau ganti pegangan lama dgn pegangan baru yg sgt ekstrim dan melampau. Mereka adalah ancaman kpd keselamatan negara Malaysia.

Mereka, secara langsung dan tidak langsung, sedang mencabar Ketuanan Melayu, mereka sedang mencabar Institusi Raja2 Melayu, mereka sedang mencabar hak2 istimewa org2 Melayu, mereka sdg mencabar Artikel 153 Perlembagaan Malaysia, mereka sedang mencabar undang2 tak bertulis yg tidak mengizin Cina jd TPM dan PM..mereka sedang mencabars semua pegangan lama utk diganti dgn pegangan baru..

Mengadakan hubungan dgn Israel adalah salah satu pegangan baru yg mereka mahu bawa supaya pegangan lama yg melarang kita berhubung dgn negara haram Israel dibubarkan. Mereka mula dgn kononya bantuan kemanusiaan kpd Israel, selepas itu lawatan ke Israel dan akhirnya hubungan diplomatik dgn Israel..jika mereka perintah Malaysia