Tuesday, December 14, 2010

PKR Percaya Teknologi Pemerahan Air Mani Memang Wujud.


Bukan susah sangat nak faham trick Anwar. Bila ada isu yang menggegarkan kerandut Anwar cepat-cepat dia cuba untuk divert isu dengan konsep divertion situational. Faham Yusmadi falsampah fahamla divertion situational.....Hehehe

Macam sinetron 2 setengah tahun dulu. Ketika Saiful mengegarkan negara dengan laporan Polis diliwat oleh Anwar. Betapa mengelabahnya Anwar hingga melarikan diri ke kedutaan Turki tanpa jemputan. Selepas 2 hari, Anwar muncul dengan lagak 4 AP BN akan lompat ke dalam Pakatan dan tuduhan bunuh. Lupa sekejap pada main isu. Anwar sodomise Saiful.

Tengoklah, toyboy Anwar cepat-cepat divert isu dengan janji autonomi Sarawak jika Pakatan berkuasa. Mahu dialih seketika tumpuan isu Wikileak dan asas perangkap seks . Renung sekejap akan 'perangkap seks' dan timbulkan persoalan....benarkah wujud teknologi pemerahan air mani?

Dalam Harakah Daily dilaporkan roadshow Anwar nak clear cut Wikileak punya cerita. Detail dan tersusun gerakan penerangan PKR nak cuci dosa Anwar. Benarlah, perjuangan PKR hanya untuk Anwar. Tiada isu Anwar tiadalah bekerja staff PKR Tropicana.

Berbalik pada asas, Anwar terus konsisten memperbodohkan penyokong dan ahlul PAS. Membayangkan otak dungu ahlul PAS yang boleh disumbat dengan orkestra menipu di pentas ceramah.

Sahihnya, dipentas ini digunakan Anwar mencuci segala dosa-dosa songsang dengan anggapan konspirasi memang berlaku hingga mengheret campur intellengen antarabangsa pada karier politik Anwar. Maksum sangatkah anak pak Berahim yang berani melarikan anak dara Wan Ismail menikah di selatan Thai?

Itu pun belum tentu Wan Azizah dikatakan 'anak dara' pada ketika bergegas ke selatan Thai untuk bernikah.

2 comments:

Anonymous said...

Tukang spin memang hebat. Tukang spin boleh buat apa yang dunia belum boleh buat. Tukang spin sehari dua ini nampak lebih hebat dari perisik Singapura!

Oleh itu jangan hairan kalau tukang spin boleh terlepas begitu saja. Terlepas bukan kerana tidak didapati bersalah tetapi kerana kebolehan menyepin!

hik hik

Anonymous said...

maksud hang macam mesin perah susu lembu tu? Tak sengai kat punai anwar? he..hee...heee...ANWAR IBRAHIM IS 110% KAKI SONTOT JANTAN