Tuesday, November 16, 2010

Kenduri Nikah Badrul Amin Di Sponsor Oleh Zuraida Taliban?

Difahamkan Badrul Amin sudah bergelar pengantin baru setelah mengahwini seorang janda beranak 1 di Ampang. Mengikut cerita, janda itu di kenali sebagai Harlina Zainudin @ Inafiona, berumur 38 tahun dan berjawatan sebagai Setiausaha Srikandi PKR Cabang Ampang.

Ketua Srikandi PKR sekarang ialah Siti Aishah @ Syareformis yang asalnya seorang bloger tegar Nizar Camry. Dia naik pasal selalu memuji imej taliban bawaan Zuraida.

Kewujudan Srikandi pun adalah untuk mengimbangi peranan Puteri UMNO selain ditugaskan untuk selising baju dan tarik rambut dengan depa bila ada Pilihan Raya Kecil.

Sebelum itu sudah berlegar SMS membocorkan kenduri Badrul di Ampang tapi majlis dah pun selesai Badrul pun dah selamat bersenggama.
Walimatul Urus...dengan Hormat kami Harlina Zainuddin a.k.a. Inafiona & Dr Badrulamin Bahron menjemput Saudara, Saudari, Tuan Puan, ke majlis walimah kami di no 3 jln sri kemuning, Lembah Jaya Selatan, Ampang pada hari Ahad ini 24 Okt 2010 mulai 11 pagi - 4.30 ptg. Landmark CCRE 4 Ampang Jalan Bukit Belacan Terima Kasih.
Badrul Amin sudah ada isteri. Namanya Zumrah Husni dan sekarang sedang berebut jawatan Exco Wanita PKR. Zumrah sangat menghormati Wan Azizah sehingga mahu berkongsi ilmu masak karipap untuk dijamu pada Anwar.

Badrul Amin ada isteri kedua tetapi sudah bercerai. Jangan kata jodoh mereka tak panjang padahal Badrul Amin yang selalu berkopiah dikepala nafsunya mengalahkan unta dipadang pasir.

Mengikut cerita, kisah Badrul Amin nak buka cawangan baru tidak diketahui oleh isteri pertamanya. Percintaannya dengan Inafiona pun selalu dicoverline oleh Zuraida Taliban. Apabila Badrul menyuarakan hati mahu membuka cawangan kedua, Zumrah mengamuk pasal tak benarkan dirinya bermadu.

Hendak tak nak, Badrul memaksa isteri pertamanya untuk turunkan tandatangan mengatakan setuju Badrul kahwin lagi. Dahla paksa isteri sain surat kebenaran, teman-teman dalam ABIM pun tidak diberitahu projek mega dirikan masjid ini. Zuraida tahu cerita Zumrah tak rela dan dipaksa sain surat kebenaran bernikah.

Apa yang kita tahu, majlis perkahwinan Badrul telah disponsor oleh PKR Ampang termasuklah hantaran perkahwinan kepada pihak lelaki.

Hebat Zuraida Taliban yang mulutnya macam pantat ayam dalam memperjuangkan hak-hak wanita. Merelakan kaum sendiri dianiaya oleh suami bernafsu kuda.

Dalam Parlimen bukan main lantang dalam isu-isu wanita, tragedi wanita dipaksa depan mata langsung tak buat apa-apa. Bukankah lebih elok Zuraida Taliban pertahan hak isteri seperti mana dia menangis membela pengamal seks bebas, Eli Wong.

Dalam PKR dah ada macam-macam versi. Pemimpin lagak peliwat, free thinker, seks bebas, samseng, kaki pukul, pembelit, penipu dan terbaru zalim terhadap wanita

Untung orang PKR, agak-agak nak bini lebih boleh mengadu pada Zuraida Taliban. Ada rezeki kenduri dan hantaran akan disponsorship oleh Zuraida.

Jangan salah sangka bila membaca posting ini, bukan cemburu pasal Badrul dapat pucuk muda tetapi ada beberapa pelanggaran moral dalam hal ini.

24 comments:

Sudir said...

High Taste jugak Ustaz ni yek..

Megat Alam Gempita said...

Ostat pun manusia ada nafsu syahwat dan suka juga bersenggama. Tengok pompuan cantik ekor serban pun boleh bergerak.
Selamat Pengantin Baru Ostat, selalu makan jamu Tok Guru yer, barang baru kayuh pelan-pelan aaa...

Anonymous said...

banyak order ubat kuat iklan dalam harakah. Inilah kumpulan manusia hipokrit. Konon nak mencegah zina, tp berlambak2 iklan ubat keras batang dalam harakah tu tak ke macam menggalakkan perzinaan. Jawab tuan tuan ostat2 PAS

Anonymous said...

mana dapat cerita ni semua? macam ada yg x betul cite ni...hati2..

Anonymous said...

bodoh btol.. ubat kuat tu untuk yang dah kawin.. tu belambak dalam tv seksi2 tu amacam?

Anonymous said...

kepala jer pakai kopiah..tapi nafsu memantat mengalahkan orang biasa..patut jadi pengarah penerangan..sbb pandai ayat..dapat pucuk muda beb..siap paksa bini sign surat..kalau tak sign nanti jadi mcm brother Bung..

Anonymous said...

Ada hati.. nak kawin dua jeles le tu barang tak naik denki lee sifat melayu munafik, yang tak akan maju

barang tak naik jangan dengki cari tukang urut hee hee

Meleleh air liur basi

Anonymous said...

Kenapa? Cemburu kah ustaz badrul kawin lagi wahai penulis? Kita sepatutunya bersyukur kerana ada juga orang yang sanggup membela janda. Daripada mereka terbiar...

Tidaklah seperti kerajaan yang ingin membina Hub Hiburan. Bukankah ini satu penghinaan (penjualan wanita) kepada khlayak umum? Mana Islam kamu wahai UMNO?

Hub Hiburan inilah sepatutnya WAJIB dibantah habis2an daripada orang berpoligami.

Hub Hiburan melanggara syariat bukan? Tapi adakah poligami melanggar syariat???

Fikirlah sendiri...

Wallahu'alam...

Anonymous said...

untung ostat ni dpt janda bergetah ; bolehla tarah selalu ; bini tua dah putus haid kena dapatkan yg baru ; kuat nafsu betul ostat-ostat pas pis pus ni; lawa bini dia ;

Anonymous said...

ini bahana ubat kuat iklan harakah la ni ; kejanya nk kawin dua tiga je la ; kesian bini tua ; kuat sontot betul ostat-ostat pas ni ;

Anonymous said...

Ostat Badrul kaki maki orang. Tak kena, bini tua halang dia kawin pun dia maki semacaaaam jeeerr...

Anonymous said...

ada lagi ke ? yg brand mcm tu..he...he ramai lagi nak tolong bela!
patut la tak dgr berita rupanya dah ada kereta baru

rinandamku said...

Bayangkan kalau YB BN yang buat begini apa jadi ? PAS kompom menyalak tak henti siang malam ..malah dijadikan modal dalam ceramah merata negeri , siap ditambah dan dikurangkan cerita asal janji boleh tarik pendengar , itu memang sifat PAS , hebat mengadun cerita ..

tapi kalau orang PR yang buat , semuanya senyap sunyi , terkunci mulut dan ada juga yang pura2 yak tahu !

ingat kes bekas MB Isa samad nikah ? PAS dan PKR malah jadikan modal utama dalam mana2 ceramah , jadi bahan cerita muka depan HapRaKAh !

apa maknanya ? smada Ustaz PAS ke ? ulaRmak PKR ke ? selagi nama manusia tetaplah bernafsu untuk mencari 'pucuk muda yg masih bergetah ' ..maknanya tak perlu ustaz2 PAS dan PKR melalak mengatakan orang lain tak islamik atau bernafsu gila , atau gila duniawi , atau menasihatkan segala apa , kerana diri sendiri belum tentu mampu melepasi ujian yang datang !

Anonymous said...

kahwin d sempadan siam senyap-senyap korang marah. kawin terang-terang depan tok kadi dan wali pun korang marah..habis, mana satu yg betul? ke x payah nikah langsung! cuba tanya isterinya,betul ke kena paksa sain surat? berdosa memfitnah..

Anonymous said...

CANSELOR UNISEL: KAMI ANAK MUDA MENYOKONG PENUH DATIN SERI WAN AZIZAH WAN ISMAIL SEBAGAI CANSELOR UNISEL.

nun manjung said...

canselor unisel hebat sangat ke unisel tu...

Anonymous said...

Assalamualaikum..wbt
Kepada yang nak komen pasal nikah ust Badrul Amin..ni. Ingatlah.. kerja halal.. janganlah dikutuk, perbuatan haram seperti zina dan berjudi barulah patut dikutuk. Perbuatan ust. kawin adalah mulia dan disokong.. janganlah kerana berbeza fahaman politik, yang baik jadi buruk... ingatlah kita semua akan mati..MATI.. Semua perbuatan perilaku akan disoal di akhirat kelak... mampukah kulit kita yang nipis ini menahan bahang api neraka.. INGATlah MATI sebelum memberi komen yang bisa membinasakan diri. Sesal dulu pendapatan sesal kemudian...neraka menanti...

hamba allah said...

assalamualaikum. wahai ahli bn. jgn brsgka buruk. mgkin ustat badrul amin nk ikut sunnah nabi. nabi pun khwin dgn isteri janda jgk. bkn mcm kmu khwin krana nfsu......
jgn nk asyik tolak nabi.......
kafir kawaaaaaaaaaan.

Anonymous said...

He he he, baru sempat nak komen. Tahniah lah ostat. Bina masjid baru, cantik.

Betuah betul ustaz ini. Orang Tawau, berasal dari Indon. Dimalaysiakan dengan kad pengenaan Malaysia. Belajar di sekolah agama di Sabak Bernam. Sampai menikah dengan orang sana dan buat markas juga di sana. Dapat peluang hingga belajar hingga mendapat PhD dan menjadi pensyarah UIA kerana Pak Sheikh peliwat. Tahniah ustaz.

Anonymous said...

Hello ooostad badrul, aku nak rekemen sorang lagi bini untuk kau.. CIK FAEKAH,.. masih dara lagi .. hahaha.. 3 malam ko tak boleh celik mata.. cik faekah, mulut atas bawah sama je.. tapi ooostad, jgn main belakang tau

Anonymous said...

takut mangata orang kite yang lebih

Anonymous said...

Ostat ni memang suka kat pompuan, sapa yang tak kebal, jadi mangsa dialah...dapat rasa 2 dara, 2 janda..yang lain tu....mmmm...

Anonymous said...

moga Allah ampunkan kamu wahai blogger penfitnah.. NAuzubillah..

Anonymous said...

Badrulamin nak ceraikan Inafiona .