Friday, November 19, 2010

Jenapala Dedah Bukti...PKR Sah Cibai Keadilan.

Jenapala Saman PKR

KUALA LUMPUR, 18 Nov – Bekas timbalan setiausaha agung PKR, Jenapala Perumal Subaan menuntut mahkamah mengisytiharkan beliau layak bertanding jawatan nombor dua parti itu pada pemilihan pusat yang sedang berlangsung sekarang.

Jenapala memfailkan saman di Mahkamah Tinggi hari ini.

Beliau juga mahu mahkamah mengisytiharkan bahawa pelucutan hak untuk bertanding jawatan timbalan presiden diisytiharkan sebagai tidak sah.

Dalam samannya, Jenapala menamakan Presiden Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail, timbalannya Senator Dr Syed Husin Ali dan Setiausaha Agung Saifuddin Nasution Ismail sebagai defendan.

Sumber: Hear Say

Semangat PKR ini dipenuhi oleh orang-orang UMNO yang kecewa. Daripada penasihat sampaila kepada pengawas dewan kebanyakannya oran-orang UMNO. Ada yang baru nak belajar berpolitik ada juga yang bangsat politik.

Dalam UMNO pernah dulu orang-orang yang kecewa dan failkan kemenangan calon yang bertanding dalam PAU 1987 sebagai tidak sah dan terbatal. Sekumpulan orang yang mengelar diri sebagai UMNO 11 telah berjaya membuatkan UMNO diishtihar sebagai pertubuhan haram.

Kalu Jenapala ada bukti dan saksi memang sah Anwar main bangsat untuk pastikan Azmin menang terbukti PKR sebuah parti cibai yang adil dan saksama.

Keadilan untuk menipu orang kampung.

Pilihan ramai dan negara akan menjadi makmur dan sentosa dibawah kepimpinan PKR yang adil dan samarata.

Siapa boleh fight konsep keadilan PKR?

1 comment:

eM JaY... said...

salam perkenalan kepada semua rakan blogger's.sila layari blog ambo penulis dari negeri pantai timur dan insyaallah akan sentiasa berkongsi cerita semasa yang berlaku di sini serta dapat berkongsi pendapat dengan segala isu dan permasalahan terkini.~Mj~
http://suaratimur.blogspot.com/