Monday, March 23, 2009

Anwar Dah Tak Boleh Tahan

Menjelangnya peralihan kuasa di antara Park Lah dan DS Najib, An Nu War Munafikun semakin kegelisahan dan pening memikirkan strategi untuk mengagalkannya. Selepas pelbagai cara dan cilok mencilok di lakukan An Nu War ternyata beliau tetap juga akan tewas akhirnya.

Heboh marathon An Nu War dan Hagee Hadee untuk memperlihatkan kebijaksaan dalam bersastera baru-baru ini. Hagee Hadee sibuk dengan plan Cham Poo Ran dgn Bee End dan An Nu War pening dengan strategi di Who Lu Lang Ngat.

Kelmarin An Nu War mengarahkan pencacai-pencacai Kunyit di Johor untuk membuat memo kepada Raja-raja kononnya menceritakan kronologi derhaka UMNO kepada Soul Tan dan Ra Jar yang akan bermula pada minggu ini juga. An Nu War dah tak boleh tahan. Sakit hatinya melihat nanti DS Najib ditabalkan sebagai Pee Amp ke-6.

Tak lebih dari itu, An Nu War juga akan bikin gempar cap ayam dewa menipu ke-10 bahawasanya An Nu War akan bikin umum berkaitan pertemuannya dengan Park Lah. Ini setelah An Nu War memdapat mimpi ilham tok sheik dari gujarat menyuruh bikin statement apa yang berlaku di Who Lu Lang Ngat.

Nampak gayanya An Nu War dah tak boleh tahan panas punggong dalam seminggu dua nie. Seorang ditabal jadi Pee Amp sorang lagi dok melambai-lambai manja di High Court sinun.

3 comments:

Anonymous said...

Cdo nak tengok apa pula "isu penting" yang akan dimainkan oleh DSAI bagi mengalih pandangan rakyat dan juga meraih simpati pengundi di ketiga-tiga kawasan PRK (Pilihanraya Kecil)itu nanti...

Jeepers Creepers said...

Lebih baik anwar duduk diam diam dalam penjara sg buloh. Kalau tidak, huru hara negara jadinya.

takpun dia diusir sebagai buangan politik. Biarlah dia duduk kat Amerika tu. Nanti lebih jahanam Amerika jadinya bila dia ada hehehe.

Lord Garam said...

Salam,

Anwar perlu dihantar ke Sek. Mutan Sg. Buloh. Itu yang terbaik untuk orang yang sakit jiwa cam Anwar.

Disana Anwar akan diasuh oleh Prof X camane nak gunakan otak biolnya dengan betul.