Tuesday, May 08, 2012

Lagi Blogger Nirrajim Menghina Islam Dan Agong


Ada satu blog pukimak diwujudkan oleh sekelompok manusia murtad dan merancang untuk meluaskan empayar kesesatan melalui media baru. Ini antara contoh penzahiran emosi sekelompok manusia yang sedang cuba untuk mempengaruhi rakyat untuk bersimpati dan menyokong agenda jahat mereka.

Selepas PRU Ke-12, media baru adalah platform terpenting dalam menyebarkan agenda kejahatan dan subversif yang ideal. Ianya mudah, murah, pantas dan kecapaian yang luas. Dengan kekalutan situasi politik dan pertelingkahan kaum hari ini, sebaran melalui media baru mampu menjejaskan keharmonian negara. 


Daripada apa yang tertulis oleh blogger pukimak ini, dia meluahkan rasa benci dan amarah terhadap Islam dan berdoa supaya YDP Agong mati. Ada dalam tulisannya dia mengagungkan Chin Peng dan mengisytiharkan perang terhadap Islam dan YDP Agong.


Kita pun tak tahu samada penulis Nirrajim ini benar-benar murtad ataupun penulis bukan Islam yang mahu mencetus kegusaran agama di negara ini. Jangan dilupa suatu ketika dulu ada blog lahanat seperti ini yang menyiarkan tulisan-tulisan yang boleh mencetuskan kegusaran agama dan mengundang rasa tidak puas hati rakyat. 


Minta pihak yang berwajib untuk bertindak tegas terhadap blogger ini.

1 comment:

Anonymous said...

MMG PUKIWAK HARAMZADER HARKKKK PTUIHHHH!!