Saturday, April 30, 2011

Sebarkan: Anwar Minta Talian Hayat.

Macam tulah Anwar. Nak bersumpah penakut piang, masa berjubo tak ingat dosa pahala lepas tu berjanji nak tubuh kerajaan berani pula petik nama Agung tak takut pula dia dengan azab neraka.

*Vavi betoi..!

Tolong buat sebaran hal dibawah. Bukan apa untuk ditunjukkan kebenaran. Hal baik perlu disegerakan.

Majlis solat hajat & bacaan yassin menangkis tohmahan jahat video seks terhadap DSAI yang akan dipimpin oleh YAB Tuan Guru Nik Abdul Aziz akan diadakan pd hari sabtu (30.4.2011) jam 7 mlm di rumah DSAI Bukit Segambut KL. Bermula dgn solat maghrib, bacaan yassin, solat isyak, solat hajat dan diikuti ceramah oleh pemimpin2 PR. Sila bawa sejadah bersama. Tlg panjangkan sms ini kpd sahabat2 seperjuangan.

Banyak pahala kita berperang untuk tabalkan manusia yang maksum dan bersih. Hehehe..!

* vavi adalah kata ganti nama babi
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

Anonymous said...

wahai manusia insaflah, dalam kes sumpah antara (4) orang ini iaitu saiful, umi hafilda dan terbaru datuk eskay dan menuduh / menfitnah anwar berhati-hatilah dalam bertindak. fikirkanlah sejenak tanya hati 2 soalan. (1) benarkah tuduhan ini dan jika benar maka jika aku sembahyang hajat memohon berkat dan rahmat kepada pendosa (pelaku maksiat berzina dan meliwat) maka aku telah bersubahat dan menolong menyelamatkan pendosa, aku telah bersetuju dengan maksiatnya dan sebagai seorang islam tentu aku berdosa kerana tidak mencegah maksiat ini, tidak membencinya bahkan menyintainya dengan memohon kepada allah agar memberi rakmat kepada pendosa. (2) jikalau aku percaya kepada mana-mana (4) orang daripada mereka dan sebenarnya mereka ini adalah penfitnah dan aku mempertahankan mereka dan menyebar fitnah mereka maka aku termasuk dalam kumpulan fitnah, tentu aku terlibat dengan dosa fitnah. maka apa jalannya. jalannya buatlah sembahyang hajat, bacaan yasin dan berdoalah agar pelakun watak anwar itu yang ditimpa bala, kerana sebenarnya pelakun inilah yang menjadi dalang utama menyebabkan timbulnya fitnah ini. mohonlah kepada allah agar ditunjukan siapakah pelakun watak anwar ini kerana tanpa pelakun ini maka tiadalah vidio dan tiada vidio maka tiadalah fitnah. jangan pula hanya buat sekali sahaja - teruskan majlis ini selama 44 malam kalau bolih cukupkan jemaah 40 orang, kerana amalan ini telah terbukti di mana ada orang menjadi gila disebabkan melakukan kesalahan mencuri tetapi tidak mengaku dan mencabar tuan empunya barang membuat majlis seperti di atas.

Anonymous said...

SALAM, BOSAN LAH DOK DENGAR ANWAR PUNYA SOLAT HAJAT, TAH APA YANG DIHAJATI NYA.

BOLEH TAK KITA SYORKAN UNTUK PEMUDA UMNO MENGANJURKAN SOLAT HAJAT DISEMUA MASJID NEGERI (BOLEH MULA KAN DI MASJIGD NEGARA, HARI SABTU/AHAD KE), JEMPUT SEMUA ORANG ISLAM KAT MALAYSIA NI, TAK KIRA LAH ORANG UMNO KE, ORANG PAS, RAJA, PM, DPM, PEMIMPIN UMNO, PEMIMPIN PAS SEMUA DIJEMPUT. MINTAK ALLAH TUNJUKAN KEBENARAN, MINTAK ALLAH BUKA HATI UMAT ISLAM KAT MALAYSIA NI SUPAYA BERSATU. PEMUDA UMNO PUN BUKAN BANYAK PROGRAM, APA SALAH NYA AMBIL "INITIATIVE" KALI NI, BUAT SOLAT HAJAT KITA MINTAK ALLAH BERI PETUNJUK PADA KITA SEMUA.

BOLEH TAK PEMUDA UMNO "ORGANIZE". SOLAT HAJAT UNTUK SEMUA.....

--EISAEMILLIO

Anonymous said...

AKU BUKAN LAH KUAT AGAMA PUN.. TAPI AKU MAHA YAKIN...DOA SEMBAYANG HAJAT UNTUK NAFIKAN AKAN DI TERBALIKKAN ALLAH.. BALA AKAN MENIMPA AL JUBURI.. AKU PASTI.. AKU YAKIN...

Anonymous said...

Doa..

Adalah senjata orang mukmin.
bukan orang islam.
mukmin adalah islam,
tapi islam belum tentu mukmin.

tapii,Tuhan maha pengasih..
KASEH KEPADA SEMUA