Tuesday, January 11, 2011

Tak Boleh Settel, Salahkan UMNO.

Benarkah bukan PKR yang buat banner nie?

Copy balik statement Khalid Samad yang diambil dari jentera rasmi psywar PKR....
"Kami menafikan ianya daripada pihak kami. Daripada isu kandungan (kain rentang) ia bercanggah dengan (pendirian) Pakatan.

"Kita tidak mahu ada sengketa dengan pihak Istana. Ia terbukti apabila MB dan Exco hadir dalam majlis Sultan (dalam pelantikan setiausaha kerajaan negeri,"
Hehehe...

Bukan ker Khalid Ibrahim terpaksa datang dengan tidak rela hati....

Boleh percaya ker cakap kepala munafik macam Khalid Samad dan lain-lain makhluk perosak terutama sekali Anwar Ibrahim.

Ulang semula apa yang berlaku. Jika benar depa semua tak mahu timbulkan sengketa dengan pihak Istana, apa lancau yang membangkang titah tuanku Sultan dalam beberapa perkara.

Sebelum ini, titah Sultan jangan gunakan masjid sebagai medium berpolitik. Mula-mula sekali masa PRK Hulu Selangor. Alih-alih, Hassan Ali mulut murai menutuh masjid langgar titah Sultan. Ini bukan ker nak bakar jambatan dengan Sultan?

Dah sedap temberang Sultan, depa buat lagi bila isu SUK timbul. Tak ker bangsat nak cipta sengketa dengan tuanku Sultan apabila ADUN Seri Muda mehenyak Sultan dengan sindiran membangkit amarah rakyat. Dia lupa, Sultan adalah payung rakyat.

Bagaimana, kita rakyat marhaen boleh melupakan kejadian berbaring di jalan oleh tentera tolol PAS demi menjaga tatasusila DAP yang membonekakan Nizar 2 tahun dulu.

Ini semua nak cari gaduh dengan Raja Melayu pasal ada kepala munafik macam Anwar Ibrahim.

Ini strategi depa...

Mahu divert isu dan salahkan budak-budak UMNO. Mencipta sendiri isu dengan harapan membangkitkan amarah rakyat untuk menentang institusi raja-raja.
Dalam laporannya, Mohd Sofian berkata, beliau menemui kain rentang tersebut pada jam 9 pagi di Seksyen 9 dan mengesyaki ianya dilakukan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.
Macam dia tahu kat mana gantung dan pagi-pagi buta pergi ambil dan buat laporan Polis. Lepas tuh salahkan UMNO yang mahu laga-laga depa. Ini semua strategi pembangkang yang selalu tunding jari salahkan orang lain.

Track record
ini dah terbukti berzaman dah.

3 comments:

Anonymous said...

Kat masjid Johan Setia, Jumaat lepas bukan main lagi Khalid Bramih ni kutuk Sultan.
Mmg dasar kaki putar belit!!

Bingai @ Bangang said...

memang dari mula lagi aku tak masuk book PKR ni. Bangang PAS aku masih boleh terima kerana mereka kebanyakannya ulamak bukannya ahli politik. Bingai PKR aku memang tak boleh terima kerana mereka berpelajaran tinggi dalam akedemik tapi masih membiarkan diri diperalakkan. kalau marah sangat dengan UMNO, masuk jer PAS supaya PAS boleh perintah macam di Kelantan.

Aku Yang Bingai
Nak Buang Emak atau Buang Anak?

Tenang Lautan Biru said...

Mohon promosikan blog kami untuk PRK Tenang.

http://tenangprk.blogspot.com/

Terima kasih.