Friday, May 22, 2009

Apa Reaksi Peliwat No.1 Negara Ketika Ini?

Gambar ini tiada kena mengena dengan aktiviti menggalakan pembakaran hutan cuma menggambarkan hati manusia yang mengelegak kerana tidak dapat menerima ketentuan Qada dan Qadar


Hua..hua..hua..Si penyamun bintang 3 Nizar Al-Namrud Wal-Komunis kalah dalam percobaannya untuk menidakkan kuasa Allah S.W.T. Beliau telah diberitahu oleh hakim Mahkamah Rayuan bahawa Mahkamah Tinggi telah silap mengistiharkan dan mentafsir peruntukkan Undang-Undang Tubuh Negeri Perak (UTNP).


Dalam reaksi pemimpin Pakatan Rakyat pasti akan terpacul kata-kata keji contohnya Mahkamah tidak adil, BN beli hakim, SPRM digesa menyiasat hakim2 dan paling lantang akan terpacul dari mulut busuk Nizar Al-Namrud Wal- Komunis ialah..BUBARKAN DUN..!


Laman-laman haram jadah pro-pembangkang macam Pink Turtle, Harakah Daily, TKO dan segala macam saluran fitnah langsung tidak memperbesarkan kekalahan memalukan ini, yang paling sibuk diulas adalah kematian ADUN Manik Urai…GM dah tahu lama dah akan ada PRK kat situ..Blogger-blogger banjngan pun lari berselerak menyorokkan muka tak malu kerana enggan menerima kekalahan yang memalukan ini.



DS Zambery, contoh pemimpin yang matang berpolitik. Ketika diumumkan kalah dahulu beliau dengan senang hati keluar dari Pejabat MB tanpa perlu memburuk-burukkan Nizar Al-Namrud Wal-Komunis


Ini adalah contoh dan bukti jika kita melawan Qada dan Qadar yang telah tertulis dan enggan menerima dugaan yang telah ditunjukkan selurus-lurus pembaris untuk PAS dan umat Islam bermuhasabah diri. PAS harus memikirkan sewajarnya kedudukannya di dalam Pakatan Sialan.


Nizar Al-Namrud Wal-Komunis, ia cukup mudah untuk difahami dan simply matematik yang menjadi asas kiraan budak tadika. Bagaimana pun pengiraan semudah itu langsung gagal dijawab oleh Nizar Al- Namrud Wal-Komunis hingga membuka pekung Nizar dan apa akan jadi jika Pakatan Sialan ini memerintah satu hari nanti.



*Apa reaksi peliwat no. 1 negara ketika ini.?

1 comment:

pa'loi said...

Salam,

Perak dah OK kita di Penang macamana?

anwar tgh susun ayat, demokrasi- kubur - demokrasi- kubur- demokrasi- kubur- demokrasi - jubur - demokrasi - dubur- macam tulah...aku pun tak tahu nak agak.