Tuesday, February 17, 2009

Taktik Kotor Anwar Ibrahim Munafikun



SAH..MS. Eli meletakkan jawatan sebagai ADUN dan Exco kerajaan Khalid Gagap. Tercapai cita-cita Dato' Seri Khir Toyo untuk diadakan satu lagi pilihanraya kecil bagi membuktikan beliau masih lagi relevan dalam kalangan UMNO khususnya UMNO Selangor.Malaysia bakal mencipta sejarah sebagai negara yang paling kerap melaksanakan pilihanraya dan menyusahkan rakyatnya untuk memilih wakil mereka yang benar-benar berkaliber.

Kini timbul persoalan, siapa dalang disebalik penyebaran gambar pornografi versi wakil rakyat ini. Cakap-cakap mengatakan dalang disebalik adalah datang dari seorang pemuda Melayu yang mengenali rapat Ms. Eli. Ini dah dikira hendak mencetuskan sentimen perkauman. Mengapa mesti perkataan Melayu yang timbul.?

Bagaimanapun, jika dilihat dari sudut politik...adakah Ms. Eli menjadi 'kambing hitam' kumpulan strategis Anwar Ibrahim Munafikun yang terpaksa dikorbankan untuk mengalih perhatian rakyat dari memperkatakan isu derhaka, Karpal Singh serta kegagalan Anwar Ibrahim Munafikun di Perak.

Umum mengetahui Anwar Ibrahim Munafikun bakal terlepas jawatan PM ke-6 menjelang pemilihan UMNO apabila Datuk' Seri Najib akan dinobatkan sebagai Presiden UMNO seterusnya memiliki kerusi PM yang diidam-idamkan oleh Anwar Ibrahim Munafikun.

Disinilah permainan kotor Anwar Ibrahim Munafikun. Seseorang harus dikorbankan untuk mencapai cita-cita kotornya. Beliau mengetahui Ms. Eli seorang Andartu (masih dara ker) yang keseorangan akibat putus cinta. Tujuannya satu alasan diperlukan untuk mencetuskan isu moraliti dan menyebabkan rakyat marah.

Seperti Filem Tamil Bukit Selambau yang siap dibikin, belum diputuskan apa-apa keputusan dan penyelesaian BN telah dituduh sebagai Produksinya dan Datuk' Seri Najib sebagai Pengarahnya kononnya BN menyogok dan ADUN berkenaan tidak tahan dengan ugutan BN. Pakatan Keparat Maha Hebat memang hebat mencipta skrip-skirp yang evergreen.

Tujuan Anwar Ibrahim Munafikun di Bukit Lanjan adalah supaya satu pilihanraya kecil diadakan untuk memalukan Datuk' Seri Najib dan BN. Beliau yakin kedua-dua bukit itu bakal ditakluk oleh Pakatan Keparat Maha Hebat dan Bukit Lanjan destinasi terakhir sebelum Datuk' Seri Najib merasai nikmat sebagai PM ke-6.Beliau mahu memalukan bakal PM ke-6 dan menampakkan BN adalah gabungan yang tidak relevan lagi dan membolehkannya memperkudakan PAS dan DAP semahu-mahunya menjelang PRU ke-13.

Anwar Ibrahim Munafikun sendiri akan mendapat 'political mileage' dan mahu rakyat meludah BN kerana mengamalkan politik cara kotor walhal pemimpin-pemimpin Pakatan Keparat Maha Hebat adalah dalang disebalik konflik ini. Beliau akan tampil sebagai Hero tamil No.1 pada kempen pilihanraya di ketiga-tiga bukit dan seperti biasa Najib Mongolia akan selalu dilaung-laungkannya. Tunggu dan Lihat lenggok Anwar Ibrahim Munafikun.

1 comment:

PARPUKARI said...

BAGUS LA AWAK NI GARAMANIS....SUPERB ARTICLE...

I SUPPORT U..