Sunday, February 01, 2009

Hhhaaattuuuiihhhh......

Tindakan 17 NGO yang menyokong pasukan Polis ketika pasukan keselamatan itu teruk dihentam msyarakat wajar dipuji dan diikuti oleh rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan bencikan kekacauan serta perkauman acuan pembangkang. NGO-ngo's hadir tepat pada masanya memberi sokongan tambahan apabila pembangkang yang lebih sudu dari kuah membakar semangat tolenrasi rakyat Malaysia.Rujuk

Semangat sebegini wajar kita contohi kerana telah diketahui umum Gabungan Pakatan Keparat (GPK) hanya lebih bijak menangguk di air keruh pihak-pihak yang teraniaya tanpa memberi pembelaan yang sewajarnya. Kedatangan pemimpin GPK melawat keluarga Kugan bolehkah dianggap prihatin?

Kedatangan itu tidak lebih dari mencari publisiti murahan konon-kononnya merekalah juara kepada isu-isu rakyat...HHAAATTTUUIIIIHHHHH....Penjenayah yang menetak,membunuh dan meludah itu yang mereka agung-agungkan. Dunia dah terbalik petanda hari kiamat semakin jelas dewasa ini.

Bagaimana nasib rakyat-rakyat dibawah naungan GPK.? Mereka telah memberi undi dan memperjudikan nasib mereka kepada tangan GPK yang masih lagi sibuk berpolitik longkang mencari kesalahan orang lain.

Sebetulnya ada orang lain lagi yang berhak mendapat perhatian dan pembelaan daripada memperbesar-besarkan isu bodoh ini.

2 comments:

Ali Abdullah said...

Salam Faez

Sekarang ni polis dah jadi penjenayah. Penjenayah dan jadi hero.

Masyarakat sekarang sudah nak jadikan negara kita seperti Thailand dah. Buat undang-undang sendiri.. Tak suka, tak puas hati selesaikan dengan tembak kepala orang. Marah kat kerajaan, selesaikan dengan bom semua bangunan pentadbiran.

Wahai kumpulan rakyat Malaysia yang jenis tak pernah kenal untung rugi jadi warganegara! Berambus awak semua dari tanahair kami.. Jangan jadi binatang yang mengemis hina di Malaysia ni.

PAPA GOMO said...

PEH....NASIB BAIK AKU SEMPAT ELAK...ASROL LGE YANG KENA!!!

PEKAT BETOL,HIJAU PUN ADA...
HA HA HA....

POLIS SEDIA BERKHIDMAT

RAKYAT???

PEMBANGKANG???

KERAJAAN???

HINDRAF???
HINDRAF...SIAL!!!
HARAMJADAH....
HANTAM KASI MAMPOS JE SEMUA TU..
TAK PUN PUNGUT RAMAI-RAMAI POS DALAM KOTAK HANTAR INDIA.

BIAR DIA TAHU MACAM MANA CARI MAKAN KAT INDIA TU.

NTAH BOLEH MAKAN KE TIDAK PUN TAK TAHU LAGI...