Tuesday, October 12, 2010

PRK Galas: PAS Dah Persiap Grup Militan.

PAS sudah menyiapkan jentera pemuda dengan mandat dari Nik Aziz dan diketuai oleh Nasruddin Militan. Dari segi perbelanjaan sepanjang kempen, Husam Musa yang akan bertindak sebagai funder. Pemuda PAS akan dibantu oleh Chegubard yang mengetuai belia rempit PKR, peluang terbaik Chegubard untuk menonjolkan diri.

Seperti PRK sebelum ini, peluang kita nak tengok belia Cina DAPSY merempit dan berpeleseran membantu calon memang tak dapat pasal stail politik DAP yang bijak. Pada depa biaq pemimpin hardcore yang ke depan, akar umbi cuma tonton melalui Astro Awani saja. Tengok stail rambut Guan Eng dah boleh tau tahap intelektual politik DAP.

PRK DUN Galas sangat istimewa. Selain daripada medan PAS nak memburuk-burukkan BN, ia juga peluang untuk depa memalit semua permasalahan orang asli dan ladang rakyat pada BN. Dah la gagal jadi pentadbir ditambah lagi dengan sikap menyalahkan orang lain.

Peringatan pada jentera BN.

Isu ladang rakyat dan pencabulan harta orang asli Lojing mesti diperjelaskan kepada rakyat kelantan. Selama ini, rakyat kelantan ditipu dengan jubah, serban dan ayat-ayat Al-Quran untuk tutup kerja sumbang lebai totok PAS. Bab ini seronok..

Isu rakyat mencekik air keruh pun perlu diperjelaskan. Kesilapan Nik Aziz menjual 'harta' rakyat kelantan untuk tutup kesilapan dia.

Skandal Kohilal Al-Autaribun. Ini lagi kerja jahat dan tak amanah lebai PAS. Walaupun siang malam tunggang tungging sembahyang 5 waktu tapi bila letak duit tepi jemaah, serban pun hilang.

Lain-lain isu, spin ikut fakta. Kalau jenis nak dapat glamer spark isu sampai hilang kredibiliti dan memalukan rakan bloger lain baik simpan hajat itu.

Minta sikit ruang untuk Pejuang Bangsa
Untuk pengetahuan puak2 hamPAS , semua 30 orang yang berdemo ini adalah anggota PAS bagi membantah kenaikan tarif air di negeri ini yang bermula 1 Oktober lepas. Orang sendiri pun tak kenal ke ??? hahaha

Antara ahli PAS yang terlibat ialah Bekas Ketua Pemuda PAS Kedah, Abdullah Hashim yang merangkap wakil Jawatankuasa Bertindak Membantah Kenaikan Isu Air.

Juga individu-individu lain seperti bekas Setiausaha PAS Cawangan Sungai Limau, Mohd. Najid Fahami Yahaya, bekas Setiausaha Kerja PAS Kedah, Md. Noor Abd Rahman dan bekas wartawan Harakah Kedah Zainun Ismail.

Alahai....takda ka bloger Kedah yang boleh diharap untuk smash isu air ini. UMNO Kedah jangan diharap. Nak harap UMB Kedah, berpuaklah hangpa sampai 2 penggal akan datang.

2 comments:

Anonymous said...

Kassim Selamat Malam said...

Aku sokong sgt dengan perjuangan nie, tapi aku kongsi sikit dengan member2 di SeMalaysia, Di dalam syarikat Telekom Malaysia (TM) nie ada 2 orang yang cukup terkenal dengan PRO-AL-JUBURI b Azmin Ali, mereka adalah

1. Syed Ibrahim Syed Noh (AGM TM merangkap Pengerusi GMI dan MAFREL)
2. Mohd Jafar Majid ( PRESIDEN NUTE & ahli umno keramat) - tapi hantu UMNO dan pro Azmin Ali & the geng.

so mereka nie adalah talam dua muka didalam syarikat GLC (pro kerajaan) tapi diluar, hentam kerajaan dan penyokong kuat kalau ANWAR jadi PM.

Jafar Majid nie, menggunakan kuasanya (yang amat dasyat) untuk "tap @ jual" apa saja maklumat yang berkaitan dengan semua orang (maklumat sulit ahli kesatuan & TM kepada PKR) & jual pada Team PKR, paling bangsat lagi, adalah dia nie pengikut setia MP BATU....

Sekarang nie si Jaafar Majid nie sedang rancak untuk 'baptis'kan semua staff TM untuk masuk PKR...

Siasat jangan x siasat........


HANCURKAN MEREKA INI!!!!

wahyu said...

ali baba said...

****petikan dari PAKAR*****

pakar said...

kenapa lah ramai sangat yang marah dan dengki dengan NUTE ?????

NUTE tak salah dalam hal nie, yang salah dan perlu disula adalah Jaafar Majid, Samsudin, Zulkipli dan Pouzi

Sudah jadi mainan mereka ini sering mengugut anggota NUTE @ TM jika tidak bersetuju dengan dengan mereka.... abis kena pancung...


BIADAP....BIADAP....BIADAP....

sampaikan nak tanya pasal CA pun, Shamsudin (anjing kurap) nie mengamuk..."kau semua apa tahu... aku dalam CA team, CA baru ni adalah yang terbaik sejak CA yang pertama" kata Shamsudin kepada ahli-ahli NUTE selepas mesyuarat OSH