Thursday, April 01, 2010

Awani: Musti Anwar Ada Connection Dengan Yahudi



Anwar dah start spin dah fasa pertama kaitan Israel dengan Malaysia. Dia dedahkan pula dokumen perjanjian APCO dan Malaysia. Yang menimbulkan kemusykilan ialah bagaimana dokumen berstatus rahsia boleh terlepas ketangan Anwar. Kalu dalam Jabatan Perdana Menteri tak dihairankan sangat pasal bersepah yang simpati dengan Anwar. Dari taraf gred Jusa A sampai ke gred N17 pasti ada.

Yang menimbulkan keraguan lagi bila dokumen daripada Israel sendiri yang selamba dibagi pada Anwar. Siapa Anwar dari kaca mata Yahudi.? atau Anwar sudah bomohkan menteri Israel untuk dapatkan dokumen sulit tersebut. Ini mesti ada agenda tersembunyi. PAS mesti tak tahu apa-apa depa lebih gemar 'membontoti' Anwar mengadai negara.

Ini kerja subversif. Anwar adalah perisik. For sure dia sudah dibeli yahudi. Musti Yahudi ada simpan segala kecurangan Anwar. Siapa tahu. Anwar kerap ke US menghadiri meeting dan segala macam program yang dibuat disana. Tidur, makan pasti di hotel. Tuntutan nafsu musti bergelora. Walaupun umur sudah menjangkaui 60 tahun, Anwar masih punyai kekuatan ranjang.

Lihatlah apa yang sudah Anwar lakukan sejurus keluar dari penjara. Saiful sudah menjadi mangsa dan mungkin ramai lagi yang senasib cuma Saiful dikurniakan kekuatan yang luar biasa menghadapi bencana ini. Gaya dan personaliti Anwar sama seperti gaya seorang yang sudah dilatih atau terikat dengan hantu raya yang bertuan, sedia mengikut arahan.

For sure Anwar sudah dibeli. Masakan tidak dia ada excess untuk membuat kerja-kerja sulit ini. Yahudi sudah menggengam leher Anwar. Mahu atau tidak dia kena ikut segala perintah Yahudi.

Kita fikirkan semula, bagaimana sebuah perjanjian kerajaan Yahudi yang diketahui zaman berzaman tidak mempercayai bangsa lain dan paling hebat mengamalkan sikap berahsia boleh berada ditangan Anwar dan dedahkan kepada umum.? Kenapa musti Yahudi begitu pantas memberi segala dokumen tersebut? Apa keuntungan yang Yahudi dapat sedangkan Anwar bukan PM, Sultan jauh sekali Menteri Kewangan.?

Kenapa.? kita perlu tanya persoalan ini kepada rakyat. Perlu dibuka minda Nik Aziz dan Hadi Awang. Jangan terlalu jumud sangat.

Secara logik akal, Anwar musti ada connection dengan Yahudi. Musti dan tidak boleh disanggah. For sure, Anwar sedang menjalankan kerja-kerja subversif. Dia adalah perisik Yahudi yang mempunyai bukti kecurangan Anwar. Siapa tahu, depa ada rakaman video terlarang Anwar. Kita tak tahu dan kita boleh buat konklusi.

Persoalan ini perlu kita renung dalam-dalam. Jika Anwar berstatus Ketua Pembangkang sudah dibeli Yahudi untuk menjahanamkan negara, bagaimana agaknya jika ditakdirkan dia menjadi PM.

Ingat, hutang budi itulah yang akan menjahanamkan negara.

1 comment:

Jalak Lenteng said...

bro tokeyGaram..,

Aku pun musykil sgt bila Anwar dpt segala dokumen sulit tu. Mesti dia ada rangkaian yg niat jahat kat negara. Jika kakitangan JPM lah yg pecah lubang, memang sah staff kerajaan tu jenis laknat. Gunting dlm lipatan ni lah yg mencelakakan bangsa & negara.