Saturday, August 08, 2009

Apa Reaksi Nik Aziz Selepas Ini.?

Oleh : Tetikus Karat


Jika selepas ini masih belum ada kesedaran daripada PAS maka jelaslah PAS tidak matang dan menunjukkan kebodohan sendiri. Rakan blogger mendedahkan akan terbitnya video mengenai kutukan dan hinaan peliwat terhadap PAS didalam satu majlis tahun lalu.


Video tersebut sudah lama kedengaran cuma menunggu masa yang sesuai untuk dikeluarkan. Maaf hendak dikatakan kebaculan PAS yang kononnya mendakwa diri mereka hebat berpolitik tetapi tidak lebih seperti anjing yang menyalak bukit.


Sebenarnya daripada dulu lagi peliwat tersebut tidak pernah mengiktiraf PAS. Apa yang dia mahukan adalah mempergunakan PAS untuk kepentingan diri sendiri. Tidak untuk bangsa dan agama jauh sekali untuk kepentingan rakyat. Itu tidak pernah ada dalam agendanya selepas dilepaskan daripada Sg. Buloh.


Tulisan ini bukan bermaksud untuk menggesa PAS menarik diri daripada pakatan jahat yang direka-reka itu tetapi bermaksud untuk PAS menilai kembali kemuncakan kejayaan meraka. PAS mengawal Kedah dan Kelantan. Di Selangor, PAS adalah bacul dan pak turut yang diketuk-ketuk kepala mengikut telunjuk orang lain.


Jika dinilai daripada usia parti di dalam pakatan jahat, PAS adalah senior yang sepatutnya lebih hebat dan berkaliber jika hendak dibandingkan daripada 2 parti yang lain. Apa yang PAS ada hari ini.? Sampah yang ditempatkan dibilik yang beraircond, bau busuknya makin hari makin menyeksakan.



Apa reaksi Nik Aziz selepas ini.?

4 comments:

eXception said...

Nik Aziz spt biasa menyelak kitab-kitab fatwa mencari jalan menghalalkannya. Nik Aziz akan berkata, cina bangsat tu hanya berkiasa sahaja, media UMNO suka putar belit...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Anonymous said...

SLM BRO..TEPAT SKALI ULASAN BRO..PAS SEBAGAI PARTI TERTUA BLH JADI PARTI BANGSAT DLM SEKELIP MATA. SEMUA KERANA TAMAK KUASA. PAK AJIS SEPATUTNYA DH BLH LETAK JAWATAN DUDUK RUMAH BERKEBUN MCM PAK LAH. TAK PAYAH NAK MENAMBAH DOSA2 LALU YG DH BERTIMBUN2!! KEHKEHKEH

YANG GAMBI said...

Salam bro,
Nik Aziz sudah terlalu dibuai angan-angan janji DAP & PKR untuk terus berkuasa di Kelantan.

Nik Aziz hanya bimbang Kelantan akan terlepas kepada UMNO-BN, sebab itu dia tidak peduli apa orang kata tentang fatwa-fatwa yang telah dia keluarkan.....

Dia tidak peduli apa Anwar pernah kutuk dia dan apa yang DAP pernah hina dia........ janji dia terus berkuasa....

Ashley Ahmed said...

Salam,

TN Guru tgh sibuk lobi DS Najib, xpdc minyak krn balak dh nak habis.